Björn den gode
Swashbuckler
Fair enough, då ligger nog min röst bra där den ligger.Det finns långt mycket bättre sätt att försvara sig på än att vagt alludera till att kanske ha powerroll. Vilket även det känns som ett ulvdrag, är han siare är det inte jättelönt att "outa" powerroll på det sättet eftersom det ändå konstaterats att en sådan outning inte betyder jättemycket. Det skapar bara osäkerhet för byn. Och är han väktare behöver han göra något för att sätta stopp för drevet helt och hållet, inte smygpeka lite på att han kanske möjligtvis kan vara speciell.
Bättre som bybo då att lägga i en extra växel och köra rejält med grönt spel. Gräv utav bara helvet, pressa de misstänkta, posta en lista som kan ge gröna tankar till nästa runda osv. Vi har haft mängder med ulvar som claimat powerroller i de senaste spelen som tiltat spelen fullständigt, så att vagt claima powertoll, speciellt i det här spelet, är inte något jag värderar jättehögt.
Sen lite som svar på ett annat inlägg så är det ju inte att spela slarvigt och rörigt som är en ulvtell, jag älskar när folk spelar slarvigt och stressat för det är mycket enklare att hitta ulvar då, men det i sig är liksom inte en variabel, för även om det är svårare att hålla sig till sanningen som ulv så gör det ju oftast att ulvar också spelar mer genomtänkt snarare än mindre.