Ok nu har jag brutit ihop och kommit igen.
Fasiken vd tungt det känns, jag har varit med förr när det har känts som att byn är ett skämt, och visst Brynolfs röstbyte gjorde att ulvarna kunde softa hela R2. Me nu känslan jag har med mig har inte varit att byn varit sämst i historien.
Sen kom verkligheten igår och slog mig i huvudet med att, jo byn är verkligen kass.
Men vi kan fan inte lägga oss och dö, fortfarande fler bybor än ulvar i spel. MEN så börjar den här rundan med nåt spektakulärt knas från Sidd där han börjar fråga damogn om vilka han siat, och ALLA som är aktiva i tråden tycker det är fullt rimligt.
@Sidd du kom med nåt dribblade om felläsning - vad menar du, förklara!
Gick det för fort mellan att du skrev i ulvchatten och att du hoppade in i tråden?
Skrev du fel här eller hade du tänkt att ha med Stradh som tredje namn här men sen siades han bybo av Octa så var du tvungen att få dit ett till namn för näste spelare som ligger på lågflygeri sidan är ju…..du
Så mellan dina inlägg där jag skrev exakt noll och intet gick jag från lågflygeri till ”har verkligen spelat upp sig”
Jag var helt säker på att Stradh var med i ulvtrion men han är ju grön så det är tillbaka till ritbordet. Jag ger
@RasmusL purgatoriska plan fram till 10, passar mig öndå bra jag har möte mellan 8-10 i alla fall).
Men som någon skrev i ett annat spel, det skulle vara lättare att sätta upp Svansjön med en förskoleavdelning än att samordna ett skit i byn.
Jag har vridit och vänt på Impetigos rödhet, och jag tycker inte hans inlägg varit rödpingande i flera rundor - han är dock en så slipad spelare att han kan fejka det. Hans försvar är ju rätt förutsägbart för det skulle vara den enda rimliga förklaringen. Jag det var därför Hägerstrand dödades för han tvivlade på Octa i slutet av förra rundan, Impes ulvtrio klippte honom för att brunsmeta siar-Octa.
Röst:
@Impetigo