Recensera ett rollspel som inte finns - Wikipedia! [Anmälan]

Khan

Kondottiär
Välkomna, välkomna! Sällskapet PBS bjuder in till en ny forumlek! Den här gången ska vi recensera ett rollspel som inte finns med tema WIKIPEDIA!

1736846223028.png

Allt du behöver anmäla dig är att skriva att du vill vara med i den här tråden. Sedan får du ett PM med tre slumpade wikipediasidor. Inspireras av en av dem, och recensera ett rollspel som inte finns baserat på den sidan.

Hur du inspireras eller vad det blir för rollspel är helt upp till dig. Får du en artikel om en berömd fotbollsspelare kanske det blir ett fotbollsrollspel? Eller en kampanj inspirerad av hens barndom? Får du en artikel om en udda blomma i mörkaste Småland kan du recensera ett rollspelet "Flora - blomriddarna i grönsakslandet" eller monstermodulen "Blommor och Bin".

Låt fantasin flöda!

Den som har flest reaktioner på sin recension när deadline är nådd vinner en tvättäkta High-Five på GothCon!

Khan

Kondottiär
Vill bara påpeka för alla deltagare att det räcker att ha med material från exakt EN av de tre artiklarna du får.

Tanken var att det skulle vara lite lättare att ha tre att välja på än att få bara en som kanske skulle kännas omöjlig.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Vill bara påpeka för alla deltagare att det räcker att ha med material från exakt EN av de tre artiklarna du får.

Tanken var att det skulle vara lite lättare att ha tre att välja på än att få bara en som kanske skulle kännas omöjlig.
F'låt.

Alla älskar en korvtårta.

Genesis

Ni dés ni maître
Jag är på, men eftersom jag är en speciell och unik snöflinga så vill jag inte ha wikipediasidor på fiendespråket engelska. Svenska eller valfritt annat språk går bra; behärskar jag det inte så maskinöversätter jag.