WRNU Jubileumsbok

Dilandau

Myrmidon
Joined
27 Sep 2000
Messages
4,520
Location
Stockholm
Yes! Det går att göra nogranna, filtrerade sökningar på användare.

Nu har jag t.ex. en lista över användare som skrivit minst ett inlägg, varit inloggade det senaste året, och reggade sig för mellan tio och fjorton år sedan. (Jag tänker att att vi kör femårsintervaller: 10, 15, 20 och 25. Och att vi är generösa och räknar från 31 december i år.)

Fyra såna sökningar så har jag en komplett lista.
Fantastiskt!
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
Yes! Det går att göra nogranna, filtrerade sökningar på användare.

Nu har jag t.ex. en lista över användare som skrivit minst ett inlägg, varit inloggade det senaste året, och reggade sig för mellan tio och fjorton år sedan. (Jag tänker att att vi kör femårsintervaller: 10, 15, 20 och 25. Och att vi är generösa och räknar från 31 december i år.)

Fyra såna sökningar så har jag en komplett lista.
Eller, vi saknar data för det första året, så några 25-åringar kan det inte bli.
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,588
Jag hoppas att alla som hänvisar till specifika trådar och/eller inlägg bifogar direktlänkar till dem.

Jag tänker mig små QR-koder i anslutning till de olika artiklarna/krönikorna/whatevs. (Klickbara i PDF-versionen såklart.)
Jag tänker att det hade varit bra med länkar till dogmaspelen. Men, jag har ingen bra server/domän att lägga upp dem på, åtminstone inte som är stadigt tillgänglig. Går det att lägga dem här, eller måste man dumpa dem på någon av fildumpsiterna (Mega osv)?
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
Jag tänker att det hade varit bra med länkar till dogmaspelen. Men, jag har ingen bra server/domän att lägga upp dem på, åtminstone inte som är stadigt tillgänglig. Går det att lägga dem här, eller måste man dumpa dem på någon av fildumpsiterna (Mega osv)?
@Magnus Seter?
 

Dilandau

Myrmidon
Joined
27 Sep 2000
Messages
4,520
Location
Stockholm
Jag tänker att det hade varit bra med länkar till dogmaspelen. Men, jag har ingen bra server/domän att lägga upp dem på, åtminstone inte som är stadigt tillgänglig. Går det att lägga dem här, eller måste man dumpa dem på någon av fildumpsiterna (Mega osv)?
Hur mycket är det? Kan ha det på piruett om det krisar.
 
Top