Awesome! Hejar på dig! Gott om tid fortfarande!Jag skriver så det knakar! Men vi får se om jag lyckas få till en bra knorr på slutet. Än är det mest platsen och situationen som är ball, och jag jobbar på en plått. Det är svårt att hitta något utan att det blir banalt.
Awesome!Håller på att skriva på ett Haunted House scenario som jag kallar "Folkhemmet". Det går frammåt i lagom takt.
Glorious!Här kommer mitt bidrag: Mörk Borg som det hade sett ut om Svenne Rubins ersatt doom metal som inspirationskälla.
Det är fan inte ofta hembygden nämns i rollspel. Senaste gången jag såg det var i nån hemskriven modul till Wastelands, där Dala-Järna var högborg för ett rövarband.Här kommer mitt bidrag: Mörk Borg som det hade sett ut om Svenne Rubins ersatt doom metal som inspirationskälla.
Fantastiskt!
Apor kommer dyka upp och ge folk korrupta superkrafter nästa gång jag kör en superhjälte grej!Hade mer ambitiösa planer på att utveckla min scenariogenerator mycket mer, men tidsbristen slog till. Jag putsade till den lite och snyggade till layouten i varje fall.
Jag kommer inte bli klar. Jag har inte kommit på något bra att göra i min lilla äventyrsplats.Ikväll är det deadline. Sen sätter jag upp en omröstning nästa vecka.
Det är väl spelarnas uppgift! Skicka in den ändå.Jag kommer inte bli klar. Jag har inte kommit på något bra att göra i min lilla äventyrsplats.
Ja!Det är väl spelarnas uppgift! Skicka in den ändå.