Man Mountainman
Storsvagåret
Så here's the deal: jag livnär mig inter alia som nåt slags forskare, vilket innebär att jag har en oresonlig mängd pdfer i min onedrive-mapp som innehåller olika vetenskapliga artiklar. Mitt nuvarande system för att organisera dessa filer suboptimalt.
Jag skulle vilja ha ett sätt att tagga filer och sen kunna söka via taggarna. Det finns inbyggda sådana taggningssystem i Mac och Windows, men eftersom jag arbetar på bägge dessa plattformar vore det önskvärt med ett system som funkade över plattformar, gärna något man kunde komma åt via någon lagom smidig desktop-widget eller liknande.
Existerar något dylikt?
Jag skulle vilja ha ett sätt att tagga filer och sen kunna söka via taggarna. Det finns inbyggda sådana taggningssystem i Mac och Windows, men eftersom jag arbetar på bägge dessa plattformar vore det önskvärt med ett system som funkade över plattformar, gärna något man kunde komma åt via någon lagom smidig desktop-widget eller liknande.
Existerar något dylikt?