Nekromanti Ämnesraden

Necross

Swashbuckler
En fråga om forumet: Finns det nån chans att i vänsterkolumnen få plats med en angivelse för vilket forum som ett visst ämne tillhör? T ex nu när det dök upp ett ämne med ämnesraden "Lite annat smått och gott" vore det ju skönt att slippa klicka det för att se att det handlade om ett spel som jag inte bryr mig om.

Alternativet är väl att folk skriver tydliga "taggar" i själva ämnesraden, men det är ju inte alltid så lätt verkar det som.

Tacksam för svar.

Petter42

Swordsman
Känns som om det skulle bli väldigt trångt. I synnerhet om man har en lågupplöst skärm. Å andra sidan har sidan aldrig varit särskilt anpassat för obra datorer eller skärmar. Personligen tycker jag att man kan skriva vilket spel det handlar om. "[O:FR] Lite annat smått och gott" är inte mycket längre. På samma sätt som man ser till att trycka på svara på rätt post och skriver vem man pratar med för att respektera folk med både platt och trådad visning tycker jag att man respektera folk som använder "Senaste inlägg" och folk som går via forumlistorna.

/Petter som skäms över att han inte är jättebra på svara-grejen.

Möller

Hubert Hortlax
Men det dyker ju en liten preview-ruta när man hoovrar över ett ämne. Hjälper inte det?