Nekromanti Ändra loggan

Helmgast
Det var över två år sedan Codex slutade med att skriva wrnu som sin websida på omslaget (senast nr 10, år 2001). Nu skall ändå loggan bytas inför julen (med snö å allt), så varför inte byta tillbaka till den gamla (och snygga) loggan som användes innan Codex och wrnu började samarbeta? Låt Codexreklamen finnas kvar uppe i hörnet, men det skall inte se ut som om det vore Codex egna websida (kan tillägga att Codexforumet togs bort för mycket länge sen, vilket tyder på att det går att avlägsna Codexrelaterade grejer).

Så, varför inte?

Ackerfors

Alas, your rapids!
Jag tror...

...att ingenting kommer ändras, förräns nya designen på sidan kommer upp och det är inte så långt bort vad jag förstått. Det är bara att vänta, men väntan bör inte bli för lång...

Balderk

Swashbuckler
Re: Jag tror...

...att ingenting kommer ändras, förräns nya designen på sidan kommer upp och det är inte så långt bort vad jag förstått. Det är bara att vänta, men väntan bör inte bli för lång...
Vad menas med nydesignen? Är det endast ny design eller är det också ny forumsversion?
Vad är det som kommer att ändras?

Men du, borde det inte vara väldigt lätt att ta bort Codexloggan? Kan väl inte ta mer än någon minut. Men jag är inte så insatt i sånt här.

MVH
Balderk

Ackerfors

Alas, your rapids!

Nu spekulerar jag så vilt jag kan... Ta skydd!

Den nya designen innebär en helt ny design (duh) och den senaste forumsversionen om Gardener orkar/kan/vill fixa det tills han fixat designen. Annars är det "bara" en ny, mycket vackrare sida som kommer komma upp.

Och nej, det är ju inge egentliga problem, men man måste ha något att sätta dit och man (Gardener) måste tycka att det är så nödvändigt att han fixar det.

chrull

Stockholm Kartell

det är ju mer än en ny design. men de största förändringarna kommer inte ske på forumen...

chrull

Ackerfors

Alas, your rapids!

Visste väl att det var något jag misslyckats med att berätta... :gremwink:

Fast det är rätt mycket roliga grejer i de senare forumsversionerna så blir det uppgraderat så blir det mycket godis här med.

Balderk

Swashbuckler

Fast det är rätt mycket roliga grejer i de senare forumsversionerna så blir det uppgraderat så blir det mycket godis här med.
Ja, den är mycket efterlängtad från min sida, främst för att man enligt uppgift ska kunna byta sitt namn (med admins godkännande). Äntligan kan jag Slippa det jävla "Herr_" före Balderk. Så kommer den inom kort blir jag mycket glad och kan tänka mig att donera ännu en slant (Jag har redan donerat men i chrulls namn, bara så att ni vet :gremwink: ).

En ny design skulle vara trevligt också... och nya skins, även om jag är jättenöjd med desert som jag förnärvarande begagnar mig av.

Förändringar är alltid trevligt. Vad glad jag blir.

MVH
Balderk

Balderk

Swashbuckler

Ska du ändra till "Fru_"?!?!? :gremblush: :gremblush: :gremblush:
Nej, det hade jag inte tänkt mig. Däremot tänkte jag nog heta "Balderk" och inget mer (utan citatmarkeringarna dock)... Men Fru Troberg skulle nog passa dig ganska bra faktiskt. Så får du heta "Troberg" med stort T också. Möjligtvis Trob€rg :gremwink:

MVH
Bald£erk

Troberg

Sinister eater

Men Fru Troberg skulle nog passa dig ganska bra faktiskt.
Tror inte det. På sin höjd att jag skulle kunna tänka mig att skaffa en sådan.

Så får du heta "Troberg" med stort T också.
Det är min plan.

Möjligtvis Trob?rg
Då kan jag ju inte skriva det själv. Jag har inte den tangentbordslayouten eller de tangentborden.

Anders Åstrand

Swordsman

Jo, det är lätt att byta ut loggan, men det är väldigt många saker som är lätta som måste fixas, och många bäckar små, som man så poetiskt brukar säga.

Jag tror att byte av loggan ligger rätt långt ned på prio-listan.