Nekromanti Ännu en Göteborgare söker spelgrupp

Genesis

Ni dés ni maître
19 år, manligt kön, hyfsat erfaren (spelat i kanske 5-6år). Har tidigare spelat DoD, Eon, Neotech samt Shadowrun.

Skall flytta till Göteborg och börja plugga på Chalmers Lindholmen i höst, och skulle gärna vilja ha någon att spela med.

Jag äger Shadowrun 3rd ed. med flertalet tillägg (MITS, M&M, Critters, GM-screen, SRComp, samt en äventyrsmodul med 5 färdiga äventyr (Brainscan)), samt regelbok till Gemini och DoD6. Äger också egna tärningar :gremsmile:

Jag skall bo i en SGS-lägenhet på Brahegatan. Om fler rollspelare bor i detta hus så vore det ju fantastiskt smidigt.

ÄR det nån som läser det här forumet egentligen?

seinet

Swashbuckler
Du kommer bo i närheten av RipperDoc ju... jag är skeptisk till nya personer och vår spelgrupp är relativt full (4 pers för tillfället, eventuellt en till snart). Men snacka med RipperDoc så får du i alla fall en bekant i området om inte annat.

/Seinet Wintermute

Szanto

Veteran
om du är intresserad av att vara spelledare så är vi en grupp rollspelare i åldern 23-24 år som söker efter spelledare till rollspelet Eon. Vi bor allihopa i göteborg och skall dra igång rollspelandet igen efter att ha lagt det på is en tid.