Gurgeh said:Om nu bara någon snäll programmerare fixade funktionen för nya inlägg så att det faktiskt gick att se vilka inlägg man redan läst vore det ännu bättre.
Hanihörnet said:Själv tycker jag att trådat är väldigt irriterande, då jag nu på sommaren har ett väldigt dåligt bredband. Det tar alltför lång tid. När jag vill läsa en tråd vill jag bara hålla högerhanden på piltangenterna så att andra handen kan hålla i något annat, tex en kopp. JAg vill inte behöva trycka på en ny länk var tionde sekund.
Så det är platt för mig.
Vitulv said:Ja... är det så?
Jag har jättesvårt för platt visning av någon anledning. Hänger inte alls med i diskussionerna, vem som svarar vem etc.
Hur gör ni? Hur fixar ni att köra med platt visning?
Vitulv said:Ja... är det så?
Jag har jättesvårt för platt visning av någon anledning. Hänger inte alls med i diskussionerna, vem som svarar vem etc.
Citerar folk är det inget problem. Då är det ungefär som att köra med stridsrundor. Annars kan man se vem de svarar på och i värsta fall klicka på länken för att se vad personen innan skrev.Vitulv said:Ja... är det så?
Organ said:Det är bara töntar och vegitarianer som kör platt.