Nekromanti Är det någon annan som spelat Avgrundens Parlament??

I så fall vad tycker ni?

Vi håller på med det nu, ännu så länge känns det mycket inspirerande, fantastiskt mycket bättre än St Kerons sista vila. Känns bra med ett äventyr som är en fisktank.

Vinterskog

Veteran
Jag har spellett det och tyckte också att det var ett mycket bra äventyr! Jag gjorde om vissa delar i det såklart men så är det alltid när jag spelleder. Uppskattar också mycket Xanto som en äventyrsplats. Det är en stad som man kan återanvända igen och igen och igen.

Helmgastarna ska ha eloge för att äventyren som släppts till Eon varit så pass olika. Det är som en påse gott och blandat!

S:t Keron med sin skräckstämning och rätt så enkla premiss. Jag tyckte mycket om det då det har en mysig känsla samt presenterar en riktigt läskig demon som är svår att besegra.

Avgrundens parlament är helt annorlunda. Den utspelar sig bland de mest utstötta i en stad och det handlar mycket mer om social orättvisa och här är verkligen allt mänskligt och skitigt.

Arvtagaren är en inblick i det jargiska folkens rasistiska sinne och tycker att det var härligt att en Tirak fick vara den "goda" eller hur man ser det. Även om det väl inte finns goda eller onda i det äventyret.

Skuggspel är skogsmystik med upprorstema, spöken och varelser från skugglandet.

Jag är mycket nyfiken på vad som kommer härnäst! Hoppas på att bli överraskad igen. :)