Nekromanti Är det nån som vet...

Mouja

Hero
Sorgernas brunn är bra roligt.. om spelgruppen lyssnar på vad man säger d.v.s *Surar lite* Jag gillar handlingen och allting.. men om spelgruppen inte lyssnar på vad du som SL säger blir man lätt bra irriterad och om man då råkar döda de som inte lyssnar så ska man fortsätta och köra klart Sorgernas Brunn... vilket jag inte riktigt gjorde (för att ingen lyssnade på vad jag sade)

Har själv inte köpt DFSH än.. men ska göra det samtidigt som jag köper Riddaren.. typ nån gång om två veckor....

Arvid

Warrior
De flesta jag hört tycker att DFSH är bäst, det är också mera episkt. Själv gillade jag dock mer Sorgernas brunn. Om du som spelledare inte har så stor vana av episka äventyr så är dock DFSH bra. De flesta spelarna i vår spelgrupp tyckte dock att de "hemmagjorda" episka har varit bättre, medan Sorgernas brunn gillades skarpt.

Jag har inte Sorgernas brunn så jag kan inte kommentera den. Men DFSH år bra så jag rekommenderar den. Äventyret är lite svårt att förstå första gången man läser igenom det (tycker jag) men efter ett par, tre gånger så fattar man det.

Mvh Victor Palm

I'll be back

Cinq Korda

Veteran
Jag tycker att DFSH är ett grymt äventyr, med skön stämning och dessutom mycket bra illustrationer. Köp det!!

Däremot blev jag mycket besviken på Sorgernas brunn /images/icons/sad.gif