Nekromanti Är det värt att köpa Eon 2 när man har Eon 1?

Alandir

Veteran
Jag har redan Eon (1) är det då någon ide att köpa Eon 2 eller ändringarna är inte så stora att de rättfärdigare ett nytt köp?

walium

Ganska töntig, faktiskt
Tja, det är en smidigare och enklare version av reglerna. Det finns förstås ett bättre skadesystem, men det finns också i modulen "Krigarens Väg". Grundstommen är dock precis likadan. Så har du ont om slantar så är det antagligen inte ett köp som du behöver prioritera.

Alandir

Veteran
Ok, tack för ditt svar.

Jag får se var jag gör, har börjat läsa igenom den bok jag har igen nu, och det är inte så svårt att förstå långre som det var när jag köpte den 1996 eller 1997 :gremsmile: Så tror jag läser igenom Eon 1 först och bestämmer mig sedan.

Zaaken

Veteran
Ja skillnaden är ju inte stor men jag skulle nog kalla eon (2) för en bokhylle bok. Ju vist är den lite bättre men jag skulle nog bara köpa den för att ha alla böcker.

Vindhand

Myrmidon
Jag får se var jag gör, har börjat läsa igenom den bok jag har igen nu, och det är inte så svårt att förstå långre som det var när jag köpte den 1996 eller 1997 Så tror jag läser igenom Eon 1 först och bestämmer mig sedan.

Det är nog smart. Tror du har mycket mer nöje av att köpa moduler för pengarna än regelnytryck :gremsmile: