Nekromanti Äventyr/idéer till Sharn (Eberron) sökes

Eksem

Champion
Jag har precis köpt Sharn-boken, och har börjat läsa den. Fantastiskt inspirerande och tuff stad (äntligen fantasy som jag vill ha den!). Även om språket var lite torrt så verkligen hoppade idéerna ut från sidorna och in i skallen på mig (även om jag känner att jag missar alldeles för mycket av möjliga spännande politiska intriger eftersom jag inte har eller har läst Eberron-boken). Men det är ju alltid spännande att se hur andra har tänkt. Så jag undrar om någon har tips på bra äventyr (gratis eller köp-äventyr), kampanjer eller bara idéer till Sharn. Om det nu finns så mycket att hitta (jag hittade inte så mycket, Sharn +Aventure gav bara en massa ställen att köpa boken när jag kollade Google) så letar jag gärna efter saker i stil med Shadows over Bögenhafen, alltså onda kulter, byråkrati, detektivarbete och festivaler.

(Såg just att Morgath i en annan tråd skrev att CoC-äventyr fungerar bra att konvertera till Eberron, något särskilt som kanske fungerar bra i Sharn?)

Eksem

Champion
Själv är bäste dräng

Jag fick slita som ett odjur (ok, kanske inte), men jag har hittat följande Sharn och Sharn-vänliga äventyr:

Äventyr i Sharn:
The Forgotten Forge finns i Eberron-boken
Queen With Burning Eyes Dungeon #113
Steel Shadows Dungeon #115
Fallen Angel Dungeon #117

Äventyr som borde passa väl i Sharn med vissa förändringar:
Death in Freeport Green Ronin
Terror in Freeport Green Ronin
Madness in Freeport Green Ronin
The Grey Citadel Necromancer Games

Någon med andra förslag?