Har tänkt att utöka min samling med ett par nya äventyr el moduler till detta underbara rollspel. Vad ska jag köpa? Har ni ngt som ligger er varmt om hjärtat? Kom med åsikter och tips!
Om du menar SW 1:a upplagan så tycker jag först & främst att du ska köpa varelse & teknik-sektionerna ! Det har det mesta om folk & fä !
Sen de andra modulerna är åxå klart prisvärda !!
De utgivna äventyren är bra åxå !! Sen så finns det en del på sverok:s scernariobank. Har åxå för mig att Gollums krypin har en del äventyr(Har tyvärr inte länken dit, men den finns här på wrnu:s länksidda.)
Mycket nöje !
Har Svenska versionen samt west end games D6 och wizards D20. Har allt till svenska och en hel del till både D6 och D20. Söker först och främst efter klara äventyr och kampanjer. Har t.ex. Dark Stryder mm.
"Har tänkt att utöka min samling med ett par nya äventyr el moduler till detta underbara rollspel. Vad ska jag köpa?"
Kan du hitta dem så måste jag säga att jag älskade "Lords of the Expanse" med tillhörande moduler, "Player's guide to Tapani" och "Tapani Instant Adventures". Synd att det inte kom något mer till den sviten.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.