Nekromanti Äventyr

Jools

Veteran
Du det börjar inte bra alls, mitt acrobat reader 3.0 kunde inte läsa filen... samma fel som i äventyret från nogo, så jag får väl ta och ladda ner 4.03 eller vilken den nysate nu är...

Devastator

Veteran
Det här ezinet kommer jag att vilja läsa mer av...
Mycket snyggt till att börja med, och jag stördes inte i onödan av språkfel.
Artikeln om miljöer funkar ju bra. Kändes lite kort bara...

Musiktipsen gillar jag. Napster är redan aktiverat, och en hel del av det där kommer att passa bra till N2.

Recensionen av Dragon Fist är ingående och känns heltäckande. Jag tyckte jag fick en bra bild av spelet, och jag vill nog pröva det där... :)
Däremot måste man ju fråga sig hur i HEL/()&¤E det kommer sig att WotC släpper något GRATIS! Kors i taket...

Äventyret är... Ja, det har potential. En bra spelledare kan utifrån detta bygga ett mycket sofistikerat äventyr med både karaktärsspelande och action. Lite mer intriger hade inte gjort något dock. Jag påminns om Dolph Lundgren-filmen Black Jack... Men iallafall, logiken buggar lite när RP:na plötsligt ska jaga tjuvar istället för att göra vad de har betalt för. Känner jag mina spelare rätt lär de inte jobba gratis i onödan :gremsmile: så där får man väl slänga in en extra morot på något sätt.
Bra grund iallafall, cool idé!

Schysst ezine! Säg till här när nr 2 kommer!

Devastator

Quando omni, flunkus moriarti.
When all else fails, play dead.

Devastator

Veteran
Hehe, jahaja, där är haken alltså.
Men visst kan jag skriva något... Om jag får massor med tid på mig!
Vad vill du ha?
Jag mailar dig istället förresten.

Devastator

Quando omni, flunkus moriarti.
When all else fails, play dead.

Snow

Swashbuckler
Äventyret från Nogo? om det är tequila sunrise så är det också gjort i Indesign 1.0. Vilket kräver acrobat reader 4.

Snow
Dead, but still walking around

Jon

Veteran
Jag tycker att äventyret innehåller en hel del logiska buggar. Om man hade en modevisning kombinerad med juvlemässa där miljonbelopp är inblandade skulle säkerheten vara mycket högre. Kolla bland sensorer och annat i Hardware för lite tipz. Jag har mycket svårt att tänka mej att juveler för stooora belopp bara lastas på i lårar av några donutätande kvarterspoliser.

Annars blir jag glad när det äntligen dyker upp ett äventyr till NT2 istället för alla dessa j-la vapen och prylar.

Keep up the good work - Jon