Nekromanti Äventyr

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Ville bara säga att jag provspelade mitt nya DoD6 äventyr ikväll med mycket lyckat resultat, tog åt mig av den frikostiga belöningen i zombie-gravkammare och drog ner skatterna lite, drog också ner på antalet ÄP i slutet så RP:na fick bara 300 (ville trots allt att de skulle komma upp en yrkesnivå inför nästa äventyr i kampanjen som kommer att bli rejält svettigt. Bifogar äventyret så att de som har lust får kolla. Kom gärna med kritik!

"Ägna inte för mycket tid till att vara en bra människa, inte en jävel kommer att tacka dig för det"

ShangHi

Veteran
jag kan inte heller ladda hem äventyret (men skulle bli väldigt lycklig om jag kunde få tag på det då jag är i brist på äventyr till min spelgrupp) maila det snälla(!) till ryden22@telia.com ,tack! och ja, jag har provat att ta "spara mål som"... (kan även lägga upp det på min hemsida, come.to/tsrl om författaren inte misstycker)

-Jakob har talat (gammalt djungelordspråk)

Sereg_UBBT

Swashbuckler
Testa att klicka med högerknappen på länken och välja "Spara mål som.." eller "Save Target as.." om du har engelsk version av Windows. Har du MacOS så får nog någon annan svara...

Aerid

Veteran
Kunde inte Spara mål som men det gick med Skriv ut mål...

<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by aerid on 2000-12-30 23:14.</EM></FONT></P>

Dart

Warrior
Använd Download accelerator funkar alltid.

"Cowards die many times before their deaths;
The valiant never taste of death but once."