Nekromanti Äventyrs tävling!

Runde Rolf

Swordsman
OBS. Ett liknande inlägg står att finna lite längre ner på listan. Ni som har läst det behöver inte läsa detta.

På Det svultna svinet finns nu en äventyrs tävling! Alla med mer eller mindre existerande kunskaper i äventyrs författande är välkommna att delta. Mer information om priser och anmälan finns på adressen: <A HREF="http://zwap.to/svultnasvinet" target="_new">http://zwap.to/svultnasvinet</A> under "Tävling"

"Mångsidig som en plattfisk"

Hygglo

Veteran
Snälla... (OT)

Kan du inte försöka fixa nån annan server att lägga upp din sida på? Jag menar så att man slipper alla jävla popups! Och kanske lite ledigare design... prova att använda tabeller istället för frames för layouten är nästan det viktigaste för att man skall vilja utforska sidan... Forutom denna "konstuktiva kritik" (hatar det uttrycket) så är det en mycket bra idé!!

"förhoppningsvis så finns det nya raser att spela i bestariumet."
/Okänd

Feuflux

omjonasson.se
Måste...

hålla med Hygglo om att det är jävligt iriterande med alla popups. Att lägga sidan på en annan server borde väl inte vara helt otänktbart.

//[color:red]Feuflux</font color=red>
//[color:red]som hatar popups...</font color=red>

Runde Rolf

Swordsman
Thihithaha

Jaja ni har väll rätt. Men eftersom det är första gången jag överhuvud taget testar att göra en sida så har jag ingen aning om servers osv osv. Ni får gärna ge mig tips.
Och en sak till, ordet konstruktiv kritik(eller nått) må vara jobbigt men det hjälper mig. Bara det inte är saker i stil med: "sidan är bara skit så lägg ner den" så är jag nöjd

"Mångsidig som en plattfisk"

Profeten

Veteran
Låter skit bra! Jag kommer att vinna så ni andra kan ju lika gärna skita i att ställa up/images/icons/wink.gif

/ Sangt Jakob
Bless you

Hygglo

Veteran
nej, nej, nej!!!

Jag menar inte så! Jag menar mer ordet... vad är kritik till för annat än att hjälpa, om man skriver som jag gjorde?
För övrigt så kan jag berömma en del också, b.la tycker jag att namnen på länkarna, typ vägvisaren och sådant är en rätt kul grej!

"förhoppningsvis så finns det nya raser att spela i bestariumet."
/Okänd

Vintergatan, Jorden, Europa, Norden, Sverige, Dala
Re: Thihithaha

Och en sak till, ordet konstruktiv kritik(eller nått) må vara jobbigt men det hjälper mig. Bara det inte är saker i stil med: "sidan är bara skit så lägg ner den"

Det är knappast konstruktiv kritik. Det är ren smutskasstning. Konstruktiv kritik hjälper dig att fixa till det som är fel, så att det blir till det bättre, inte att du skall lägga ner sidan.

"Oderint dum metuant"
"Låt dom hata, bara de fruktar"

Vintergatan, Jorden, Europa, Norden, Sverige, Dala
Oj då...

...en ny kaxig typ här på forumet. Det är väl tur att det inte är en officiell tävling från Riotminds, då hade eliten ställt upp, och då hade inte ens du fått en dumle kola som tröstpris, för att du ens försökte...

"Oderint dum metuant"
"Låt dom hata, bara de fruktar"

Profeten

Veteran
Du snackar bara skit....

... som säger att inte eliten ställer upp, jag är ju med! Sen vill jag bara påpeka att jag inte alls är kaxig bara ärlig.

/ Sangt Jakob
Bless you