Victor Palm
Hero
Har ni någon gång tänkt att göra en LOTR-kampanj till Eon? Jag tror att jag ska testa det. Typ: RP börjar i någon liten by i Soldarn när en gammal trollkarlsvän kommer på besök. Han berättar om -något- som måste förstöras. Trollkarlen säger att man ska bege sig iväg till -stad i Soldarn- (Bri) för att där få vidare instruktioner. Där möter man -någon- (vidstige/aragorn). Han säger att man ska sticka till Haléa teren (Vattnadal). Bla bla bla...
Ja, ni fattar vinken. Vad tror ni? Jag tror att det skulle fungera alldeles utmärkt på min spelgrupp då dom inte har läst böckerna. Problemet är ju att dom sett filmen, men jag kan modifiera allting så att det inte blir så uppenbart. Sen ska jag inte säga till dom att jag hämtat inspiration från LOTR, så tar det lite tid innan dom fattar det.
Mvh Victor Palm
I'll be back
Ja, ni fattar vinken. Vad tror ni? Jag tror att det skulle fungera alldeles utmärkt på min spelgrupp då dom inte har läst böckerna. Problemet är ju att dom sett filmen, men jag kan modifiera allting så att det inte blir så uppenbart. Sen ska jag inte säga till dom att jag hämtat inspiration från LOTR, så tar det lite tid innan dom fattar det.
Mvh Victor Palm
I'll be back