Nekromanti Å Ä Ö!

Nightowl

Champion
Jag har en ny dator - typ hundra gånger snabbare än min gamla, som var typ 10 år gammal, och tjugo gånger snabbare än sambons, som var typ fem år. W00T!

Alltså kan jag nu skriva Å, Ä och Ö på andra ställen än jobbet! Bwahahah!

Jag kommer inte berätta vilken dator det är, vilken programvara, hur mycket den kostade etc, för jag vet att det finns folk som kan datorer här, och ni era jävlar kommer att analysera sönder den totalt och förklara att man ska köpa sina datorer från Bargain Bill i Eskilstuna och de ska ha minst trehundra smörobyte etc. Då kan jag ju inte vara lycklig över min nya dator längre! :gremgrin:

Erik, idag blir det World of Warcraft utan internlagg!

Johan K

Gammal & dryg
Grattis Nightowl, eller vad nu man ska säga... :gremgrin:

/ Johan K, som funderar på att eventuellt skaffa en ny burk i framtiden... :gremtongue:

Marcus J

Hero
Gött! (ANT)

Nu kan jag kanske till och med läsa dina inlägg vid tvåtiden på natten och slippa undra vad for betyder.

/Marcus som är seg på nätterna, kanske skulle börja rollspelspassen tidigare?

magoo

Hero
Jag är lika nöjd som du, har just skaffat en bärbar supermaskin via jobbet - för första gången ligger jag före maken i prestanda och finesser (som jag är för okunnig för att använda) istället för att nöja mig med hopplock av hans ratade gamla datordelar.

Min mamma får min gamla dator - hon som inte hade el hemma i sin barndom löser nu Melodikrysset och beställer på postorder via bredband i sin pyttelilla norrlandsby i ingenstans. Tekniken går framåt!

Nightowl

Champion
WoW!!

Fy fan vad World of Warcraft rockar med mycket bättre grafik och minne! Nu är jag ju tredimensionell! Och Vile Reef är ju verkligen Costeau liksom!

Fast Morrowwind funkar inte. Damn!

Erik

Dewil

Skrivbordsgeneral
Jag kommer inte berätta vilken dator det är, vilken programvara, hur mycket den kostade etc, för jag vet att det finns folk som kan datorer här, och ni era jävlar kommer att analysera sönder den totalt och förklara att man ska köpa sina datorer från Bargain Bill i Eskilstuna och de ska ha minst trehundra smörobyte etc. Då kan jag ju inte vara lycklig över min nya dator längre!
Trams. Det vet ju alla att man ska köpa datorn från Cheap Chips i Kisa och den ska vara på minst 150 fettoflops. :)

Dewil