Nekromanti Ångversionen av Star Wars [länkigt]

Nightowl

Champion
Här hittar man en serie desktops baserade på konceptet "Steampunk Star Wars". I samma blogg hittar man lite mer waffel om ämnet, som jag tyckte var häftigt. Jag gillar mischmaschnörderier där man blandar två saker.

För er som hatar länkposter med vreden hos tusen brinnande solar, här är en bild på Herr Solo och hans kompanjon Chewbacca, som jag tycker känns ganska Mutantig på något sätt. Jag fucking älskar Chewbaccas hatt och hans bowcaster!

Troberg

Sinister eater
Jäkligt coolt och snyggt. Först trodde jag nästan att det var jjsmlee som gjort dem, stilen hade lite av hans drag.

Johan K

Gammal & dryg
Oj, vad ska man säga om detta. Det jag kan komma på om detta är underbart udda !
Måstasäga att detta verkligen var skitcoolt !

/ Johan K, som nart ska ut & dricka öl & spela spel.

Rickard

Urverk speldesign
För er som hatar länkposter med vreden hos tusen brinnande solar, här är en bild på Herr Solo och hans kompanjon Chewbacca, som jag tycker känns ganska Mutantig på något sätt. Jag fucking älskar Chewbaccas hatt och hans bowcaster!
Var då? :gremsmile: Det lät som att du skulle visa bilden. :gremsmile: Nåväl, jag älskar den bilden också, just av samma anledningar som du angav (plus pipskägget), så jag tog och färglade den. Det tog runt två timmar.

Det känns som ett kombinerat rollspel mellan Deadlands och Mutant.

/Han som antar att originalbilderna finns i färg och skulle gärna vilja jämföra sina färgval mot konstnärens