Nekromanti Årets...

Cissi

Up to no good.
Blev så inspirerad av Vitulv och hans utnämning av årets forumspersonlighet så jag ville göra något själv också. :gremgrin:
Jag har bara varit aktiv på forumet sedan i somras så tråden borde väl heta "Halvårets", men åt heck med det!

Alla som vill får omnämna någon/några forumit/forumiter som på något sätt utmärkt sig under året, med en kort, kort motivering, titlar får ni hitta på själva.

Inga elakheter! Trådens syfte är att lyfta fram positiva sidor hos varandra, så har ni inget snällt att skriva, låt helt bli.

Årets redaktör:
För att ha blivit ålagd ansvaret för vår community, med stort stöd från, jag tror, de flesta av oss.

Magnus Seter!

Årets Stjärna:

För tänkvärda och kloka inlägg i alla trådar hon deltar i och för sitt engagemang i "gaming as woman".

w176!

Årets normbrytare:

För hans jobb med att låta alla vara inkluderade i den magiska spelvärlden.

krank!

Årets aktivaste:

För att på bara ett par månader lyckats skriva ihop nästan 700 inlägg och dra igång ett spel över skype.

God45!

Årets ulvar:

För sina insatser i Turtlespelet där de lurade brallorna av oss allihop! Bra gjort grabbar! (Även om Anthvidos offrade sig)

KK, Larsson, Basse och Anthvidos

Årets comeback:

Ehm... Kanske inte ska påpeka hur spännande det var att som utomstående följa återkomsten för en del kan ta illa upp... men iaf...

Troberg!

Årets Bloggare:

För att han fick mig att få upp ögonen för props. Vill prova nu!!!

Vitulv!

Årets spelare:

Behövs ingen motivering, läs speltråden: Zombies i Bergsfors!

Iskaral!

Årets skådis:
Torka aldrig tårar utan handskar. Need to say no more.

Simon!

Årets insats:

För hanteringen av "de långa knivarnas natt", för att de höll samman och inte bröt ihop. Och för att de stängde praten när det behövdes. Modigt gjort.

Hela Redaktionen!

Och med det tackar jag för att jag blivit så väl emottagen och hoppas att nästa år ska bli lika fantastiskt som det här senaste halvåret.
Ni är underbara!

Hedersomnämnanden till Vicotnik, Elmrig, !Paxen, Han, Feuflux, Laowai, Anchorman, Recca, Mårten, Übereil, Cassius och Börnmo för fina spelupplevelser, samt till Möller, Hunk, Rymdhamster och Solvebring för att ni finns.

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Gott nytt spelår och God fortsättning!

Kramar Cissi

Feuflux

omjonasson.se
Årets IRL-forumit:
För att han deltar i forumsölar, hänger på event på annan ort (att en stockholmare lämnar stan är bara det anmärkningsvärt) och för att han hostar ett nyårsparty.

Vicotnik

---

Årets forumrollspelsfixare:
För att han möjliggör att jag får spela rollspel (irl är inte genomförbart i nuläget)!

Anchorman

(Mitt Fireflyspel var från i år, men är ju inte i närheten av lika framgångsfullt. Hatten av. Det var för övrigt flera trådar på det forumet än jag mindes.)

Storuggla

Champion
Årets Lennart:

Lennart "Hoa Hoa" Dahlgren

Årets Hoa Hoa:

Årets Dahlgren:

Konkurrensen var hård i år, men till slut kom juryn fram till en värdig segrare.

Storuggla, vem byter sanden

Anchorman

Swashbuckler
Feuflux said:
---

Årets forumrollspelsfixare:
För att han möjliggör att jag får spela rollspel (irl är inte genomförbart i nuläget)!

Anchorman
Tackar och bockar!

!Paxen

Swashbuckler
Cissi said:
Hedersomnämnanden till Vicotnik, Elmrig, !Paxen, Han, Feuflux, Laowai, Anchorman, Recca, Mårten, Übereil, Cassius och Börnmo för fina spelupplevelser, samt till Möller, Hunk, Rymdhamster och Solvebring för att ni finns.
Jag får väl tacka, men jag ser inte att du omnämns, mer än underskriften.. Därför måste jag begära en omräkning av rösterna.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Man får tacka, lite förvånad men alltid trevligt att bli utnämnd/noterad.

!Paxen

Swashbuckler
Årets Storuggla-citat

Efter att ha kollat igenom minst 10 inlägg gjorda dom senaste veckorna så har årets citat av Storuggl valts.

"Storuggla, affärsstrategi av Rommel".

Vimes

Sillkung
Varulvsspel

Det mest kaotiska, märkliga och flufftunga, men i slutänden solida och jävligt roliga:

Reccas Varulv 666