Valberedningens förslag på förtroendeposter:
Styrelse:
Lupus Maximus, ordförande
Vicotnik, kassör
Cissi, sekreterare
Lukas
Max Raven
Revisor:
Björn den gode [se nedan]
Valberedning:
[Vakant]
[Stadgekraven på antal personer är 3+ för styrelsen, 1–2 för revisor och 0+ för valberedning.]
Detta med vissa förbehåll.
Lupus Maximus har sagt kan tänka sig var ordförande, men skulle föredra att någon annan tar posten. Vad säger Cissi, Lukas och Max Raven?
Björn den gode har inte svarat angående att fortsätta som revisor.
Stövelkatten sitter i den avgående styrelsen och har inte svarat alls om att sitta kvar.
Vi kan inte rösta om Björn den gode som revisor innan han svarat. I övrigt lämnar jag åt mötesordförande att avgöra hur länge vi ska fortsätta fråga folk och tänka igenom förslagen, och när vi går till omröstning.
[Jag kan passa på att be om ursäkt för att jag inte är särskilt drivande som valberedning; Hellzons förslag i andra tråden om att pitcha jobbet lite mer var väldigt bra men jag är så frikopplad från föreningen och forumet att jag inte är rätt person att göra det. Jag föreslog att vakantsätta posten förra året, just eftersom det enda jag gjorde var att starta valberedningstråden och hålla koll på listan med namn; jag har inte utfört någon som helst aktiv valberedning eller rekrytering. Det hoppas jag att jag var tydlig med när jag blev invald, och i år är jag hård på att eftersom jag inte har möjlighet till mer, så vill jag slippa det helt.]