Lupus Maximus
Tekniker
Har någon några andra Övriga frågor? Ställ dem i denna tråd.
Golvet är öppet för diskussion.
Golvet är öppet för diskussion.
I diskussionen som dykt upp angående medlemsavgiften är det mycket möjligt att det finns ämnen som kan höra hemma här. Så jag avvaktar något med en deadline.Björn Wärmedal;n280490 said:Kanske lika bra att sätta en deadline för den här punkten på en gång? Söndag kväll, eller nåt?
Jag har inga invändningar mot detta.Björn Wärmedal;n280546 said:Jag yrkar på att:
- Benämningen ”Sveriges roll- och konfliktspelsförbund” i §3 ändras till ”Sverok”.
BifallesBjörn Wärmedal;n280546 said:Jag yrkar på att:
- Benämningen ”Sveriges roll- och konfliktspelsförbund” i §3 ändras till ”Sverok”.
BifallBjörn Wärmedal;n280546 said:Jag yrkar på att:
Bifall.Björn Wärmedal;n280546 said:Ändring av §3 i föreningens stadgar
Eftersom Sveriges roll- och konfliktspelsförbund bytt namn till Sverok krävs en uppdatering av föreningens stadgar gällande tillhörighet.
Jag yrkar på att:
Eftersom Sveriges roll- och konfliktspelsförbund bytt namn till Sverok krävs en uppdatering av föreningens stadgar gällande tillhörighet.
Jag yrkar på att:
Jag yrkar på att:
BifallBjörn Wärmedal;n280546 said:Ändring av §3 i föreningens stadgar
Jag yrkar på att:
Hej, icke-medlem här. Ursäkta att jag störLupus Maximus;n280522 said:I diskussionen som dykt upp angående medlemsavgiften är det mycket möjligt att det finns ämnen som kan höra hemma här. Så jag avvaktar något med en deadline.
Exakt, och så informella procedurer kan faktisk vara en smula avskräckande. Plus att det just nu inte står på någon väl synlig plats, så ingen utom de som faktiskt står er rätt bära kan få reda på det. Gör en fastklistrad tråd av det.Vicotnik;n280872 said:Hur man gör för att ansöka om bidra från föreningen är i nuläget så enkelt att man ställer en fråga antingen i föreningsformet eller riktar frågan till någon ur styrelsen.
Jag har inga problem med detta, utan detta tycker jag är ett väldigt bra förslag.Rymdhamster;n280873 said:Exakt, och så informella procedurer kan faktisk vara en smula avskräckande. Plus att det just nu inte står på någon väl synlig plats, så ingen utom de som faktiskt står er rätt bära kan få reda på det. Gör en fastklistrad tråd av det.
Det i kombination med tydliga exempel på vad ni sponsrat tidigare skulle verkligen underlätta för folk som funderar att ansöka om något.
Medhåll.Vicotnik;n280875 said:Jag har inga problem med detta, utan detta tycker jag är ett väldigt bra förslag.
Jag röstar; ja.Björn Wärmedal;n280546 said:Jag yrkar på att:
JaLupus Maximus;n280931 said:För ändring i §3 till "Sverok", svara senast onsdagen 11/4, klockan 20:00.
Tråden stängs för nya övriga frågor onsdagen 11/4, klockan 20:00.