Björn Wärmedal
Björning Wheel
Nu har ju en del saker försvunnit iom att det gamla forumet inte ännu finns tillgängligt som arkiv. Det bör vi dock kunna lösa med allas goda minne
För att föregå med gott exempel tänkte jag slänga upp de nödvändiga trådarna för att starta årets årsmötet. Eftersom jag är tänkt att vara mötessekreterare har jag nämligen redan börjat skriva protokollet, och har alltså hela dagordningen redan sparad. So, här är de punkter vi bör avhandla under Modul A, som är tänkt att täcka in all ren mötesformalia. Jag kommer ganska snabbt följa upp med ytterligare poster för att förtydliga proceduren. Here goes:
Modul A – mötesordning
A1. Mötets öppnande
A2. Mötets behörighet
A3. Val av mötets ordförande
A4. Val av mötets sekreterare
A5. Val av två personer att justera protokollet
För att föregå med gott exempel tänkte jag slänga upp de nödvändiga trådarna för att starta årets årsmötet. Eftersom jag är tänkt att vara mötessekreterare har jag nämligen redan börjat skriva protokollet, och har alltså hela dagordningen redan sparad. So, här är de punkter vi bör avhandla under Modul A, som är tänkt att täcka in all ren mötesformalia. Jag kommer ganska snabbt följa upp med ytterligare poster för att förtydliga proceduren. Here goes:
Modul A – mötesordning
A1. Mötets öppnande
A2. Mötets behörighet
A3. Val av mötets ordförande
A4. Val av mötets sekreterare
A5. Val av två personer att justera protokollet