Nekromanti Åsiktsregistrering

DemolitionGnutt

Veteran
Farten på detta lilla forum har väl hittills inte varit speciellt imponerande… Jag vet inte om den är öppen för allmänheten då den främst var tänkt som en diskussionsgrupp för de som skulle bli engagerade i skrivandet.

Herr Ola mottog en serie mail där folk sa sig vara intresserade, och maildiskussionen kom i alla fall igång lite lätt, så man undrar kanske vart folket tog vägen… Herr Ola kanske ge ett påminnelsemail till den påtänkta gruppen (jag skrotade de mailen så jag har inte kvar dem…)

Om de inblandade har snappat upp meddelandet men bara inväntar en diskussion så kan man i alla fall köra ett upprop så att man vet att snacket kan starta.

Således…

Jonas är närvarande!

En tanke skulle annars vara att låta forumet vara öppet för allmänheten och låta massorna bolla skrivförslag mot varandra… Ja eller nej?

------------------------------------------------

Höffa höff...

Gardener

Champion
De enda som är här har sagt något, det är alltså bara några stycken av de som Ola mailade som verkligen bett om att få komma in hit.

- Ett ord från teknikern i bakgrunden.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu

DanielSchenström

Swashbuckler
Ja är ju närvarande enligt nedan. Nu har det blivit fasställt att jag inte kommer jobba vidare på Codex (tidningen) och kommer således om ca. 1 vecka, när deadlinen för senaste numret varit kunna delta lite mer aktivt i skapandet av siten. Jag har sagt några av mina åsikter i min presentation så jag låter det stå som mina önskemål just nu.

Då jag fortfarande har jobb kvar att göra till andra än Codex så vill jag inte ta på mig för mycket innan jag har sett över mina möjligheter, min förtsa kärlek är rollspel och kan jag arbeta med det så går det ut över GWsidan.

Jag återkommer i april.

Daniel "Warduke" Schenström

pestilen

Veteran
Jag har nu haft tid att läsa inläggen. Jag jobbar ganska mycket men jag skriver så mycket jag kan när jag är ledig. Jag arbetar för tillfället också med att bygga klart terräng och skriva regler och annat kul till Mordheim kampanjen som jag kommer att hålla i på Gothcon.

//Tommy