Archer
Swashbuckler
Har en gång för cirka 1.5 år sedan eller så skrivit och frågat detta tidigare. Dock har jag glömt allt då spelandet har legat på extremt låg nivå. Förutom att ha spelat D&D med infon ifrån de tre core böckerna, och spelat i ett område där jag mestadels har skapat en egen värld, till att nu börja spela med Midnights Eredane, har jag kommit fram tilll att jag skulle vilja ha en till kampanjvärld till D&D, för en framtida kampanj. Dock vet jag allt för lite om de olika världarna, så skulle uppskatta lite information om följande;
- Forgotten Realms.
- Greyhawk.
- Kalamar.
- Dragonlance.
- Scarred Lands.
- Iron Kingdoms.
- Övriga förslag.
Vet lite om FR och Greyhawk genom olika datorspel, och små bitar om information man snappat upp genom åren. Men det är inte så att jag känner att jag har en tillräckligt grundläggande bild av kampanjvärldarna för att kunna basera mitt val på den informationen.
- Forgotten Realms.
- Greyhawk.
- Kalamar.
- Dragonlance.
- Scarred Lands.
- Iron Kingdoms.
- Övriga förslag.
Vet lite om FR och Greyhawk genom olika datorspel, och små bitar om information man snappat upp genom åren. Men det är inte så att jag känner att jag har en tillräckligt grundläggande bild av kampanjvärldarna för att kunna basera mitt val på den informationen.