Presentation Ă…terintroduktion

Uppenbart

Veteran
Joined
15 Aug 2010
Messages
30
Location
VÀsterÄs
Hej allesammans 👋

Niclas Ling hÀr, uppvuxen strax norr om-, men sedan lÀnge, lÀnge boendes i VÀsterÄs. Född -89. Fanatiker av EON III, tidiga Drakar och Demoner samt Star Wars: Edge of the Empire. Var aktivare pÄ rollspel.nu i yngre dagar, medan jag drev en lokal spelförening, och minns inte ens riktigt nÀr jag tappade denna sida. De senaste 7,5 Ären har jag drivit ett eget spel- och eventföretag, samtidigt som jag sÄlt just sÄdana spel i en leksaksbutik. Nu har jag landat en Àn vildare tjÀnst, dÀr jag fÄr bÀttre tider att kunna spela mera sjÀlv igen, och Àven kommer kunna arrangera just rollspelsdagar med mat och dryck för alla intresserade, mitt i centrala VÀsterÄs. Mer om det kommer i egna trÄdar, och sÄ vidare. I övrigt Àlskar jag film, tv-spel, figurspel, fantasy, sci-fi och brÀdspel till förbannelse.

Vill ni hitta pĂ„ coola evenemang pĂ„ Ă€mnet i VĂ€sterĂ„s Ă€r ni vĂ€lkomna att höra av er, och sĂ„ ser vi om vi kan hitta pĂ„ nĂ„got tillsammans! Detsamma om ni bara har önskemĂ„l pĂ„ saker ni saknar. Annars ses vi förhoppningsvis mer i trĂ„dar och pĂ„ diverse evenemang för rollspel. Glöden pyr duktigt igenâœŒđŸ»
 
Top