Nekromanti Önskemål angående recensioner

Flurtis

Hero
Tycker det skulle vara roligt med bredare rollspels recensioner. För tillfället finns en bred recension om ett fåtal rollspel, ADOD och Warhammer bland annat. Efterlyser fler rollspel i recensionerna inte bara moduler.

//Flurtis som känner att han har krånglagt till det mer än nödvändigt

Dimfrost

Special Circumstances
Jag skulle hålla med, om det inte var för att det senaste numret innehöll recensioner av Weapons of the Gods, Witchcraft och Shadowrun. Är inte det precis vad du frågar efter?

/Dimfrost

Havoc

Swordsman
"För tillfället finns en bred recension om ett fåtal rollspel, ADOD och Warhammer bland annat."

Den här meningen fattar jag inte alls...

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Jag tror att detta menas

Idag recenserar vi flera produkter till samma spel (tex 2-3 till D&D, 2-3 till WFRP).

Istället för 4-6 recensioner för D&D och WFRP, kan man tänka sig att vi inkluderar fler olika spel i de 4-6 "platserna". Typ 1 till D&D, 1 till WFRP, 1 till CoC, 1 för ett helt nytt rollspel, och så vidare.

Så tror jag att det menas.

EDIT: förutsatt att ADOD är lika med D&D, det vill säga. :gremlaugh:

/M

Flurtis

Hero
Re: Jag tror att detta menas

Korrekt uppfattat, utryckte mig lite dåligt. För mycket jobb och för lite sömn :gremsmirk: Hade dock inte vid skrivandets stund tittat igenom det nyaste nummret.

Tanken var följande. Jag som spelat mycket EON, men nästan enbart EON vill breda mitt rollspelsvetande med en ny produkt. Man letar efter ett utländskt rollspel och börjar fundera. Där ute är det en djungel och i VISBY finns det inte en enda spelbutik som man kan spåna i böcker. Kompisar har ju tips och trix men dom äger ju oftats själva dom rollspelen och då finns dom redan i spelgruppen. Här kommer Fenix in och räddar mig ifrån min bedrövliga situation med massa recensioner och betyg och gör mitt val självklart.

//Flurtis nyvaken efter nattskift