Nekromanti [Örebro] Forumsöl?

da_bohz

Swordsman
Jag är i Örebro ikväll, samt under veckodagarna under vecka 45 och 46 eftersom jag är projektanställd och veckopendlar. Om någon har lust att ta en öl nån gång och snacka rollspel någon gång inom denna period, samt på en plats inom krypavstånd från slottet skulle jag tycka det vore väldigt trevligt.
Alkoholfria alternativ kanske också kan vara okej.

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Jag har precis anlänt till Örebro och ska äta en bit på hotellet innan jag och frun går till Bishop's Arms.

Du får gärna göra oss sällskap.

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Är vrålförkyld och smittsam, men annars hade jag gärnat hakat på. Träffas gärna någon under nästa vecka även om den är knökfull. Håller föreläsning om rollspel på måndag (kom gärna!), har studiecirkel på tisdag och spelar rollspel på torsdag. Så onsdag nästa vecka är bäst för mig. Är inte direkt en öldrickare, men sällskap att tjöta rollspel med är alltid kul! :)

da_bohz

Swordsman
Imorgon vid 18-tiden kommer jag infinna mig på Bishop's Arms eller Pitcher's i Örebro för att ta en bit mat och nån öl. Den som vill får gärna skriva här (eller skicka ett PM), så kan vi styra upp något.

Robert Jonsson

Men crap. Såg det här först nu. Sådär kan det gå om man inte checkar forumet ordentligt. :(

Hoppas att du hade trevligt ändå! :)

solvebring

Superhero
Fan, och jag var i Växjö ... Iof har jag väl det lilla problemet att ta mig in till Örebro ifall jag ska öla och sedan ta mig hem, men ändå!

Robert Jonsson

solvebring;n209269 said:
Fan, och jag var i Växjö ... Iof har jag väl det lilla problemet att ta mig in till Örebro ifall jag ska öla och sedan ta mig hem, men ändå!
Det är inte en okej ursäkt. Du kan sova på min soffa då nämligen, så lätt låter jag dig inte komma undan! ;)

da_bohz

Swordsman
Det blir en sväng ut i Örebrokvällen även denna torsdag. Troligtvis framåt 20-21-tiden dock eftersom jag ska träffa en kompis först.
Hör av er om intresset finns!