Nekromanti Östergötland firar rollspel.nu 15 år!!!

Cissi

Up to no good.
Hej alla!

Alla chanser till forumsträffar ska utnyttjas till max och här kommer en extra anledning till att träffas!

Ingen har väl missat att rollspel.nu fyller femton idag och för att fira detta verkar det som om det är till att bli födelsedagsfest ute i landet och vi i Östergötland med omnejd ska väl inte vara sämre!?

Så, sätt av kvällen den 15 februari för en utgång i Linköping för att fira!

Så, vi ses väl den femtonde?!

:birthday:

Kramar!

Dimfrost

Special Circumstances
Jag är inte hemma då, annars hade det varit en möjlighet. Jag var med på femårskalaset, det får räcka :gremlaugh:

Cissi

Up to no good.
Dimfrost said:
Jag är inte hemma då, annars hade det varit en möjlighet. Jag var med på femårskalaset, det får räcka :gremlaugh:
Jag tycker kaleidoskoparna är väldigt osynliga, Dimfrost! :gremwink:

Dimfrost

Special Circumstances
Cissi Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ said:
Dimfrost said:
Det är inte bara som du tycker. Vi är väldigt osynliga också. Fast du såg ju walium i alla fall. I övrigt lämnar vi mest forumsfestandet åt er ungdomar ...

Cissi

Up to no good.
Dimfrost said:
Cissi Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ said:
Dimfrost said:
Det är inte bara som du tycker. Vi är väldigt osynliga också. Fast du såg ju walium i alla fall. I övrigt lämnar vi mest forumsfestandet åt er ungdomar ...
Ja, det var trevligt. Du ska inte med ut nästa gång vi lunchar?
Vi får väl försöka att klara oss utan dig då. En annan gång!
:gremsmile:

Dimfrost

Special Circumstances
Cissi Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ said:
Du ska inte med ut nästa gång vi lunchar?
Jag jobbar på universitetet så det är inte direkt jättesmidigt att ta mig ner på stan för lunch, tyvärr. Annars hade det varit trevligt.

Jag hänger gärna med ut någon gång men mina helger är uppbokade fram till i mitten av maj, ungefär. :gremsmile:

Cissi

Up to no good.
Dimfrost said:
Cissi Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ said:
Du ska inte med ut nästa gång vi lunchar?
Jag jobbar på universitetet så det är inte direkt jättesmidigt att ta mig ner på stan för lunch, tyvärr. Annars hade det varit trevligt.

Jag hänger gärna med ut någon gång men mina helger är uppbokade fram till i mitten av maj, ungefär. :gremsmile:
Jag har tjänstebil! Ge mig en dag och en plats så kommer jag till dig! :gremgrin:

Dimfrost

Special Circumstances
Cissi Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ said:
Dimfrost said:

Jag har tjänstebil! Ge mig en dag och en plats så kommer jag till dig! :gremgrin:
... okej, om ni så gärna vill träffa mig får jag se till att pallra mig ner på stan någon gång, annars. :gremsmile: