Nekromanti Östfronten, dag för dag. [länk]

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Jag gillar egentligen inte länkinlägg, och jag är ganska ointresserad av WW2 men eftersom jag vet att många av er andra tycker att det är spännande, och den här flash-animationen är så himla snygg och smart så postar jag den: östfronten, dag för dag.

Ymir

Liten kantbaron
Så jäääävla mäktigt. Det är nästan på nivån att jag skippar festen ikväll och sitter hemma och spelar Hearts of Iron istället. Nästan. :gremsmirk:

- Ymir, diggar

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Vitulv said:
Jag gillar egentligen inte länkinlägg, och jag är ganska ointresserad av WW2 men eftersom jag vet att många av er andra tycker att det är spännande, och den här flash-animationen är så himla snygg och smart så postar jag den: östfronten, dag för dag.
Awesome.

Finns det något bättre sätt än deras ganska översiktliga Table of Contents för att spola framåt och bakåt? Om man till exempel inte har tid att kolla på hela direkt så vore det ju awesome att kunna komma ihåg vart man var och sen fortsätta...

android_iv

Warrior
Längst upp till höger finns en "timeline" där du kan ange datum/händelse. men det är fortfarande lite knepigt att manövrera ordentligt mellan händelserna.
Finns det ett "table of contents" vore det ännu bättre (men jag ha rinte sett något).

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Android IV said:
Finns det ett "table of contents" vore det ännu bättre (men jag ha rinte sett något).
Den lilla uppslagen-bok-ikonen nere till höger.

Och åh, kolla, grejen till höger om den låter en sätta dit bokmärken. Ballt.