Nekromanti Övergivna platser

Storuggla

Champion
Fann denna sida, där en karl rest runt och plåtat övergivna platser. Visst, vissa av gallerierna kräver att man registrerar sig (men man får ingen spam eller så, så det är lugnt). Kan väl vara inspiration för rollspelare som spelleder i nutid eller i en efter katastrofen-miljö. Ser snyggt ut oavsett, även om jag retar mig på att han inte kan plåta rakt någon gång...

Storuggla, kanaliserar kanelen

Foggmock

Myrmidon
Wohoo! Nytt material!

Jag hade inte sett ett enda av inloggningsgallerierna innan, vad jag kan minnas. Inte heller minns jag att det fanns inloggning tidigare, men det syns mig absurdt att han skulle haft material utan att lägga upp det på något vis.

Vill man ha liknande motiv så är "urban exploration" en bra term att söka på, finns ett par öppna stora gallerier med europeiska ruiner på en brittisk sajt om jag minns rätt.

Och tja, vissa av fotona är "artsy" vinklade, och det kan vara coolt och effektrikt om man vill sälja/trycka bilderna i något magasin eller bok, men de bilderna som BORDE vara raka är också sneda, och det stör jag mig också på (även om jag vet att det är skitlätt att hamna på sniskan, varför jag numera alltid har rutnätet tänt i min sökare när jag plåtar själv).