Nekromanti Övervintrare i Linköping? (EON IV)

Toman

Warrior
Tja!

Söker personer eller en grupp som vill spela EON IV ,eller bara träffas och bekanta sig med spelet i fråga (rulla RP, speltesta osv). Fick hem crowdfundern nu i veckan och det känns som ett riktigt bra spel inom genren.
Jag är 35 och har inte spelat på många år men suget finns där helt klart, jag tror att någorlunda samma ålder lämpar sig bäst (+- 10 år kanske). Ställer gärna upp med köksbord eller liknande som spelyta. (Jag har hund som jag inte kan lämna ensam några längre tider, så det är bara en fördel om hemma hos blir just hemma hos mig.)

Med vänlig hälsning

Tomas

RasmusL

Champion
Mitt gamla whiskey n pretzels-gäng med härligt gejmistiska tradlirare kanske är villiga att ge dig en chans! Låter pitchen intressant?

Cissi

Up to no good.
Hej! Jag bor i LInköping och är lite sugen på att testa Eon faktiskt. Jag har ett gäng som jag spelar med nu, vi kör varannan onsdag och då framförallt DoD. De kanske ev kan vara intresserade också. Vi är från 26 till 31.

/Cissi

LordTengel

Swordsman
Vi som har svarat här i tråden kanske kan slå oss ihop och prova Eon IV tillsammans? Träffa lite nytt folk, spela med nya människor?

Cissi

Up to no good.
LordTengel;n53285 said:
Vi som har svarat här i tråden kanske kan slå oss ihop och prova Eon IV tillsammans? Träffa lite nytt folk, spela med nya människor?

Det skulle vara jätteroligt!

Cissi

Up to no good.
Jag är gärna med men nu på söndag åker jag till Norge och blir borta fyra dagar. Men nästa helg? Eller helgen därpå? Eller en veckokväll?

:)

Toman

Warrior
Vilket som funkar för mig! Upprättar en stående inbjudan hem till mig (om ingen har något annat färslag), kan bjuda på te/snabbkaffe och pepparkakor också.

Fahnen

Swordsman
Jag har väldigt lätt anpassa mina tider så jag har inga synpunkter på tid och datum.

Cissi

Up to no good.
Får jag ge förslag? Lördag den 6e eller söndag den 7e? Kanske hemma hos Toman? :) Jag kan nog ta med nått fika om du står för kaffe och te. :)