Nekromanti # 10 000

!Paxen

Swashbuckler
Grattis wrnu! Nu är det 10 000 anv (någon som orkar kan kolla upp hur många som är aktiva/halvaktiva/har gått i idé).

Nr 10 000 vart Sockpuppet. En applåd!

Edit: Såg att jag var jävligt sen. Sockpuppet hade registrerats sig kl 11:25 igår söndag

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Paxen said:
<div>
</div> <div>Tyvärr verkar Sockpuppet vara just en strumpdocka – dvs. ett alternativt konto åt en redan registrerad användare. </div>

!Paxen

Swashbuckler
Dante said:
Paxen said:
<div>
</div><div>Tyvärr verkar Sockpuppet vara just en strumpdocka – dvs. ett alternativt konto åt en redan registrerad användare.</div>
Det är synd (har mina aningar vem)., men om man skulle räkna bort dom som är sockpuppets, botar lr för den delen bannade så skulle vi nog vara långtifrån 10 000.
För, det är väl antal registrerade överhuvudtaget, inräknat konton som har stängts ner? Rätta mig någon i annat fall!

EDIT: Tack Robert!

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Paxen said:
För, det är väl antal registrerade överhuvudtaget, inräknat konton som har stängts ner? Rätta mig någon i annat fall!
Går du och kollar vilket användarnummer som Sockpuppet har så ser du att han är Användare #10191. Med andra ord, du missade med 191 användare. :gremwink:

Edit: Användare #10000 är yatz.

Möller

Hubert Hortlax
Robert Jonsson said:
Paxen said:
Går du och kollar vilket användarnummer som Sockpuppet har så ser du att han är Användare #10191. Med andra ord, du missade med 191 användare. :gremwink:
Näh. Sockpuppet är den 10 000de registrerade användaren som fortfarande är registrerad. Har du vänsterpanelen på kan du kolla där på Forumstatistik.

För övrigt vore det jättecoolt om sockpuppet inte var vad namnet antyder.

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Jag skulle snarare säga att "Sockpuppet för tillfället råkar vara medlem 10 000:e, men när som helst kan sjunka till 9 500 om man rensar lite bland inaktiva konton".

Med andra ord, jag tycker det är ett oprecist sätt att räkna på. Användarnumret finns där av en anledning. Det är stämpeln Rollspel.nu trycker djupt in i ditt skin och som endast kan tas bort av avancerade operationer (dvs. radera medlemmen ur registret).