Nekromanti 1000 besökare och Vildland

vinterdraken

Veteran
1000 besökare! Detta firar jag med den största updateringen i sidans historia! Jag har lagt upp följande rykande färska saker! Två nya närstridsvaåen,(knogjärn och krigsklo), ett karaktärsk översikts formulär så att SL kan hålla koll på sina spelare, två nya Religioner en av mig(Targismen) och en av David Fergman (Naturdyrkan), ett nytt rike av mig, det legendariska Vildland! ett nytt äventyr av David Fergman, (demonernas herre)samt tre helt nya yrken (Lönnmördare, sjöfarare och stråtrövare)
Det som ja anser fattas mest av just nu är Bilder! Är det inte någon snäll själ som har ritat några fantasi bilder att donera tilll sidan eller som känner för att rita av något från de materal jag har utan bilder???

Alikzus

Veteran
tycker du 1000 besökare är värt att fira?
då du kommit över 20 000 besökare i månaden är det dags att fira... för då har du slått mitt rekort hehe =)
fast min sajt finns inte längre ifall du skulle få för dig att besöka den, sorry!

vinterdraken

Veteran
Nån som har nåt kul?

Tackar Arvidos! mycket vänligt! Jag vill bara påpeka några saker, Targismen har inte så många böner just nu, jag håller själv på att tänka ut en eller två till men nån av er får gärna skriva en liten bön till mig! Sedan så tar jag mycket gärna emot material till Vildland och dom andra stormländerna. Givetvis är allt material överhuvudtaget välkommet! Jag vill även ha lite bilder, ingen som ritat en snygg fantasy bild som ja kan ha på sidan???
MVH Vinterdraken/images/icons/dragon.gif

Jorge

Veteran
Vad kan jag säga förutom grattis (inget vettigt)/images/icons/king.gif

Jorge

Veteran
Re: Nån som har nåt kul?

Jag kan väll försöka göra nåt under lovet då men det kan dröja!/images/icons/dragon.gif

Eksem

Champion
Re: Nån som har nåt kul?

Jag skänker dig den bild jag skickar med här. Gör vad du vill med den. Gillar din sida skarpt. Skönt med någon som prioriterar material och uppdateringar.

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Mjo, du spammar ju forumet ganska mycket så det vore väl konstigt om du inte hade mer än 1000 besökare.