Nekromanti 1000 quests

Foggmock

Myrmidon
Nu har jag alldeles nyss klarat ut min tusende quest med min huvudsakliga gubbe i World of Warcraft. Jag har spelat i ganska exakt 27 dygn aktivt på samma karaktär. Under dessa 648 timmar hade jag istället kunnat åka tur och retur Stockholm 64,8 gånger (jag hade alltså fastnat typ i Växjö på vägen hem sista resan), eller tjänat ungefär 40000 efter skatt på min nuvarande timlön (exklusive provision). Jag hade kunnat träna pingis 12 timmar i veckan i ett år och blivit nästa J-O Waldner. Jag hade kunnat städa mitt rum en timme om dagen i nästan två år. Om jag studerat 6 timmar per vecka hade jag kunnat skaffa mig 120 hp i valfritt ämne.

And yet... allt ovan nämnt bleknar i jämförelse med alla fina upplevelser jag haft med mina gilleskamrater. De som pratar om gemenskap i korpfotbollslag kan gå och dra något gammalt över sig. :gremelak:

PS. Jag har inte räknat questarna själv. WoW har ett inbyggt system som håller reda på "Achievments", och 1000 questar är ett av de 745 som nu finns i spel.

Johan K

Gammal & dryg
Well, där ser man !
Grattis, eller vad nu man ska säga.. =)

/ Johan K, som inte riktigt fastnat för det där med dataspel.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Humhum, grattis antar jag.

Jag spelar själv en del MMO's, fastnade aldrig för WoW av olika anledningar... Jag har lite svårt att begripa mig på det där med sammanhållning/känsla när det man gör med sina gillen mest är typ att gå runt och hjälpas åt att slå ihjäl saker... Finns iofs RP-gillen också, nu när jag tänker efter.

//Krank, återgår till CoH

Wyldstorm

Swordsman
Det finns alltid större loosers.

Jag har plöjt ner cirkus 280-300 dagar nu..
Fattar inte vars tiden gått & vill inte tänka på vad tiden skulle kunna använts till...

Är level 80 sen lördags, och väldigt snart "loremaster" i alla kontinenter..(några i wotlk saknas)
Har raidat i åratal, alltid i gillen i top 3 på servern.

I am he, who has no life.

Likförbannat, på nåt jävla underligt vis, efter alla fullkomligt idiotiska saker som spelet utsatt en för.. Så tycker jag WotLK är apkul & snyggt gjort..

-Jag går & ritar ett 'L' i pannan nu...