Svarte Faraonen
Sumer is icumen in
Kan mötets stadgeenliga utlysande godkännas?
(Svara JA eller NEJ utan annan text)
(Svara JA eller NEJ utan annan text)
Jag vill framföra ett klagomål.Bobby Magikern said:Kan mötets stadgeenliga utlysande godkännas?
Jag föreslår att vi för detta till punkten »Övriga frågor«.Bearnie said:Jag yrkar för att kallelsen i fortsättningen även skickas ut till samtliga redaktionsmedlemmar, även de som inte ingår i föreningens styrelse.
En rimlig begäran enligt mig.Bearnie said:Jag yrkar för att kallelsen i fortsättningen även skickas ut till samtliga redaktionsmedlemmar, även de som inte ingår i föreningens styrelse.
Ska det fattas beslut i frågan så anser jag inte den hör hemma under övriga frågor. I sådana fall som en egen punkt - "Kallelse till styrelsemöten".Dante said:Jag föreslår att vi för detta till punkten »Övriga frågor«.Bearnie said:Jag yrkar för att kallelsen i fortsättningen även skickas ut till samtliga redaktionsmedlemmar, även de som inte ingår i föreningens styrelse.
Vid närmare eftertanke anser jag att yrkandet ska hanteras här, eftersom den berör mötets stadgeenliga utlysande.Bearnie said:Ska det fattas beslut i frågan så anser jag inte den hör hemma under övriga frågor. I sådana fall som en egen punkt - "Kallelse till styrelsemöten".Dante said:Jag föreslår att vi för detta till punkten »Övriga frågor«.Bearnie said:Jag yrkar för att kallelsen i fortsättningen även skickas ut till samtliga redaktionsmedlemmar, även de som inte ingår i föreningens styrelse.