Björn Wärmedal
Björning Wheel
Det är dags att öppna upp för diskussion i den här frågan!
Notera att inget beslut kan fattas här förrän frågan om den avgående styrelsens ansvarsfrihet har behandlats. Däremot är det från och med nu öppet att debattera.
Följande poster ska väljas:
A. Ordförande
B. Kassör
C. Ledamöter
I föreningens stadgar står följande att läsa om styrelsens sammansättning:
Om just Du som läser detta vill nominera dig själv eller någon annan, säg till här i tråden eller PMa mig. De som kandiderar får gärna presentera sig själva lite också. Jag föreslår att vi sätter en deadline för nomineringar Lördag 12 Mars kl 23:59. Säg gärna till om du har åsikter eller känner till praktiska hinder för detta. Om för få nomineringar inkommit vid denna tidpunkt så kommer deadline troligtvis att förlängas.
Valberedningens förslag:
N/A
Övriga kandidaturer:
Ordförande:
Persson - kandiderar för ännu ett år
Kassör:
solvebring - kandiderar för ännu ett år
Ledamöter:
Bunny
Pilzeman
Vitulv - kandiderar för änny ett år
Dante - kandiderar för ännu ett år
Notera att inget beslut kan fattas här förrän frågan om den avgående styrelsens ansvarsfrihet har behandlats. Däremot är det från och med nu öppet att debattera.
Följande poster ska väljas:
A. Ordförande
B. Kassör
C. Ledamöter
I föreningens stadgar står följande att läsa om styrelsens sammansättning:
Nedan kommer jag att lista alla som kandiderar. Har valberedningen något/några förslag?§8 Styrelsen
[...] Föreningens styrelse ska bestå av fyra personer eller mer.
Styrelsen ska inom sig utse en ordförande och en kassör, såtillvida dessa inte är utsedda av ett årsmöte. Styrelsen ska inom sig utse två firmatecknare att teckna firman var för sig. [...]
Om just Du som läser detta vill nominera dig själv eller någon annan, säg till här i tråden eller PMa mig. De som kandiderar får gärna presentera sig själva lite också. Jag föreslår att vi sätter en deadline för nomineringar Lördag 12 Mars kl 23:59. Säg gärna till om du har åsikter eller känner till praktiska hinder för detta. Om för få nomineringar inkommit vid denna tidpunkt så kommer deadline troligtvis att förlängas.
Valberedningens förslag:
N/A
Övriga kandidaturer:
Ordförande:
Persson - kandiderar för ännu ett år
Kassör:
solvebring - kandiderar för ännu ett år
Ledamöter:
Bunny
Pilzeman
Vitulv - kandiderar för änny ett år
Dante - kandiderar för ännu ett år