Nekromanti tribe 8

G

Guest

Guest
Är tribe 8 värt att köpa? Jag har hört att det ska vara någon sorts blandning mellan fantasy och "efter katastrofen".. Tacksam för svar!

Förresten, finns det några Skycladdiggare på detta forumet? :gremgrin:

Kram!

Eksem

Champion
Värst vad det där spelet hamnat högst upp på allas listor över nästa rollspel att köpa? Tror jag sett ungefär en tråd i veckan om spelet nu. Bläddra neråt lite så kommer du hitta lite fresh information om spelet, och det skadar ju aldrig att kolla på rpg.net .

Balderk

Swashbuckler
Ja det hoppas jag att det är, eftersom jag själv är på gång att köpa det. Vänta tills Morgoth kommer hit och ser ditt inlägg, han diggar både skyclad och avgudar (typ) Tribe8!

Fast han kanske tröttnar på att tala om för all vad det är hela tiden? Han har nyss gjort detsamma för mig... :gremsmile:

här är inlägget han skrev till svar på min fråga

Välkommen till forumet förresten! :gremwink:

/Herr Balderk, som nyss sagt att han inte ska länka till gammla trådar sådär :gremsmile:

w176

Förlorad dotter
Misstänker starkt....

...att detta kan vara ett utslag av Mogges (Morgoth) dragqueen tendenser snarare än vad som skulle vara den uppfriskande nyheten av än 33% ökning av antalet aktiva tjejer här på forumet.

/Elin tycker Skyclad är ganska trevliga dock inte superdunder ünderbara

Storuggla

Champion
Re: Misstänker starkt....

Men vafalls? Misstänker du Mogge för att spela falskt och dra oss i benen med antagen identitet?

Storuggla, dricker sockerdricka

Morgoth

Swashbuckler
"Är tribe 8 värt att köpa?"

Mmmm...

"Jag har hört att det ska vara någon sorts blandning mellan fantasy och "efter katastrofen".."

Mmmmm...

"Förresten, finns det några Skycladdiggare på detta forumet?"

Mmmmmmmmm...

"Kram!"

*kram*

/Mogge, svept av fötterna

Morgoth

Swashbuckler
Re: Misstänker starkt....

"...att detta kan vara ett utslag av Mogges (Morgoth) dragqueen tendenser"

Vad insinuerar min kära Elin? Att självaste Mogge skulle göra sig löjlig på scen och förvara penningar i underkläderna? Förklara er!

/Mogge, tror nog att Elin har lite väl* underliga misstankar om honom.

*i den mån underliga misstankar borde riktas mot mig, så... ta Storuggla först!

Sodivra

Champion
Va, tog meddelandet slut?

*med basröst* ..Jag är egentligen en 18-årig kille som gillar människomusik..

Förlåt Max, jag kunde inte låta bli.. :gremwink: Men någon dag kanske du hittar en riktig Skyclad_Girl.. Fan.. Det måste du!

Sodivra

Champion
Puuuh..

Lite nervigt var det, man vill ju inte se några sårade känslor..
Nu var hela den här tråden lite OT, och rätt busig också dessutom.. Borde kanske låsa den.. Ja, så får det bli. Den som har kommentarer kan skicka dom till mig, och den som tycker att hemliga identiter är fel kan diskutera det på www.rollspel.nu -forumet.

När jag skrev det här så valde Winamp ut "Policy of Truth" av Depeche Mode.. Underligt hur Winamp alltid kan välja dom rätta låtarna åt mig.. :gremgrin:

/Arvidos, som har levt med falska identiter två gånger förut på forumet..