Nekromanti 2:a hand eller inneboende i göteborg?

slanfan

Hero
Hej. Jag är en 30-something nattarbetande nörd som behöver tips och hjälp med att styra upp boende i göteborg. Mitt nuvarande 2:a handskontrakt går ut i januari/februari och jag känner viss frustration då jag har mitt jobb och mina vänner här i götet.

Någon som har ett tips, förslag eller kanske en inbjudan?

Tacksam i förtid. / slanfan/Mattias.

Recca

Femme Fatale
slanf*n said:
Hej. Jag är en 30-something nattarbetande nörd som behöver tips och hjälp med att styra upp boende i göteborg. Mitt nuvarande 2:a handskontrakt går ut i januari/februari och jag känner viss frustration då jag har mitt jobb och mina vänner här i götet.

Någon som har ett tips, förslag eller kanske en inbjudan?

Tacksam i förtid. / slanfan/Mattias.
Inlägg 666... Vem vill ha en satanist boende hos sig? Nattlevande dessutom, tydligen. Bådar väldigt illa detta. :gremwink:

Skojar bara såklart.

Lycka till i jakten på bostad! :gremsmile:

Nes

Veteran
Jag har eventuellt möjlighet att hyra ut min etta under vårhalvåret men kommer inte veta detta förrän i princip när ditt kontrakt går ut. Påminn mig när det närmar sig så finns det kanske en liten chans. Betoningar på kanske och liten. Men påminn mig efter årsskiftet någon gång så har du kanske tur.

slanfan

Hero
Jag har väl inte så stora krav. Jag vill ha möjlighet att laga mat och hålla mig ren. Sedan är jag ju inte jätterik, så hellre billigt än dyrt.

Zorbeltuss

Hero
Om det blir ett glapp är du nog välkommen att bo här någon månad eller så, lägenheten känns lite för liten för att bo tre permanent i men för att ha tid att vänta in något nytt kan det funka.
Och att du skulle vara satanist så är det väl inga problem med det, kommer bara känna mig lite utnumrerad som vanlig hedning.

/Zorbeltuss

slanfan

Hero
Hygglo som fan! jag har nog redan lösningar för kortsiktig bostadslöshet, men som sagt, hygglo som fan!