Nekromanti 2 frågor till från lilla mig

Eon2

Veteran
1Jag undrar hur andra personer kan vara riddare, väpnare mm.
medans jag är grisodlare kan man ställa in det eller är dett nån form av belöning på frågetest eller?
2Jag har problem med eon när jag slår fram yrken i yrkestabelen så finnas visa yrken inte i tabelen där mman kollar vilken yrkesgrupp yrket tillhör

Tacksma för svar

EON Rules

D.L

Riddaren

Swashbuckler
"1Jag undrar hur andra personer kan vara riddare, väpnare mm.
medans jag är grisodlare kan man ställa in det eller är dett nån form av belöning på frågetest eller?"

Hör inte hit, finns om man söker på frågan, men det har med inlägg att göra.

"2Jag har problem med eon när jag slår fram yrken i yrkestabelen så finnas visa yrken inte i tabelen där mman kollar vilken yrkesgrupp yrket tillhör"

Har inte jag märkt. Men det är i så fall enkelt att lista ut vilket det tillhör. Men annars tycker jag att spelarna skall få välja vilket yrke de vill ha (genom att kolla vilka attribut som är bäst), misslyckas alla 3 framgångsslagen får dock spelaren välja ett annat, han passade inte då till det han valde.

Riddaren

Även den bäste har dåliga dagar

hatten

Swashbuckler
1 beronde på antalet insändare.. JU fler gånger du skriver desto högre rang får du.. Vi har alla börjat som grisodlare och ibland när jag rider fram på min stora vita häst känns min sköld med dess adelsmärke tung då saknar jag de små grisarna *ler*
2 tja låt spelarna välja vilket yrke de vill ha helt enkelt eller läs nogrannare..
Jag tror inte att det saknas någon...

Virocon

Swordsman
Re: 2 svar till lilla dig

Det är något som ökar med inläggen. Ju mer du skriver, desto ballare blir du.

Och om yrket du söker fattas så kan du tillsammans med din SL skapa det. Sen får du slå framgångsslag som vanligt. Det står hur det går till i slutet av det kapitlet. Vissa yrken kan man dock göra det lite svårare att lyckas med. Som en kille i min spelgrupp ville bli Spion. Jag tvingade honom att slå Ob5T6 istället för Ob3T6, som är standard. Jag kan säga dig att han blev inte spion...

Sodivra

Champion
Jasså?

Borde man inte uppmuntra så intressanta yrken?
Nåja SL har ju alltid rätt och nu var ju du SL..

/Arvidos, Riddare av nätet
Beväpnad med mus och tangentbord
Ridderlig respekt och ideal