Nekromanti 2269-2274 (rikskonungen okänd för historikerna)

Morollan

Veteran
Jag satt och letade efter ett passande gammalt konunganamn till min nya Indiana Jones pyaralv-arkeologäventyrare.
Då upptäckte jag något som jag inte sett tidigare nämligen det jag skrev i rubriken.
Jag blev hemskt nyfiken och måste bara höra med, Krille, Marco eller CJS att ni inte har glömt att ta med denna lilla historia i legender & hemligheter. För något särskilt måste det vara med denna regent och tidsperiod. det är ju ändå relativt ung historia bara ca 800år gammal :gremsmile: Men man har ju koll på alla dom andra regenterna så varför inte denna????
Hela 2200-talet verkar bortglömt i den historia som berättas i Asharien & Soldarn modulen.
Så snälla säg att det kommer att komma info om detta i Legender & hemligheter.

Morollan GyllenSkägg -De sju havens F.D Skräck

Dan (Neo)

Veteran
Skynda, fynda L&H!

Jag sitter just nu med den slutgiltiga versionen av Legender & Hemligheter. Tyvärr finns ingen sådan information att finna bland de obskyra passagerna.

Men...

Eftersom stjärnorna stod rätt ikväll och jag av ödets makt leddes in på forumet för första gången på riktigt länge och sålunda fick höra detta rop efter sanning och vägledning, har jag i min outgrundliga nåd beslutat att specialskriva ett stycke om just Soldarns mystiska 2200-tal. =)

Hoppas det passar. =)

Morollan

Veteran
Re: Skynda, fynda L&H!

Men...

Eftersom stjärnorna stod rätt ikväll och jag av ödets makt leddes in på forumet för första gången på riktigt länge och sålunda fick höra detta rop efter sanning och vägledning, har jag i min outgrundliga nåd beslutat att specialskriva ett stycke om just Soldarns mystiska 2200-tal. =)

Wow du är en hjälte Dan. Det var det bästa jag har hört på länge. Nu när du ändå håller på och ge outgrundlig nåd kan du inte tvinga dom andra på Neogames att skippa allt annat och ge ut Sjöfarare först av allt, tätt följd av L&H.
Vem är det förästen som skriver Sjöfarar modulen?

Morollan GyllenSkägg -De sju havens F.D Skräck

IndraTisteltagg

Veteran
Re: Skynda, fynda L&H!

hur lång tid tar det då innan den finns i butiken????

tre år... som vanligt.... MwooooahahahahahahahahahahahaHA....

- Endast när helvetet fryser till is(osv)...
...DÅ kan jag KANSKE tänka mig kyssa en missla.

Sodivra

Champion
Wowski!

Wow va grymt, jag blir nästan sugen på att springa ut i skogen och sjunga! (Speciellt som jag lyssnar på Elvenpath av Nightwish)

Tilläggas bör kanske att jag inte spelar EON längre.. Men så jävla glad blev jag av denna servicen! /images/icons/laugh.gif

/RIKTIG Coolhet kommer från harmoni..
Och jag är cool! /images/icons/cool.gif

Big Marco

Läskig
Re: L&H efter Offensiv

Neogames har lovat att inte släppa något före Neotech Offensiv. Därmed inte sagt att vi inte jobbar på andra saker samtidigt, till Eon. Ingen av de resurser som jobbar med Offensiv är uppbundna med dessa andra moduler till Eon.

Nej, L&H är inte klart för tryck. Det skall layoutas (dock så tar Eon-layouten lite tid att få färdig) samt illustreras. Antagligen blir det MiG som gör bilderna, men det är inte klart än.

-Marco Behrmann
-Neogames AB

Dan (Neo)

Veteran
Håll ut!

Ang. Sjöfarare:

Kalle skriver sjöfararmodulen och han har lovat att först och främst se till att få ut Offensiv innan han vänder alltför mycket intresse mot annat.

Piratkapitlet i Tiraker kanske kan räcka tills vidare?

Nej, tänkte väl inte det. =)

Så håll ut.