Gabrielle de Bourg
Gör nördiga grejer
Man kanske också skulle ha lite "firar-år" och ha någon form av firanden på olika konvent? GothCon-puben vore ju rimlig att ha ett firande t ex!
Ligans spelkongress (om det blir en upprepning) och Comic Con är nog de två största höstevenemangen.Vilka datum ska man undvika? Vad krockar med andra stora nörd-grejer?
Jag spelar på tisdagar! (Inte ikväll dock, eftersom 1/3 av min spelgrupp har luciauppträde).Vilka datum ska man undvika? Vad krockar med andra stora nörd-grejer?
Det är väl ändå upp till andra nörd-grejer att se till att inte krocka med WRNUs 25-årsfirande?Vilka datum ska man undvika? Vad krockar med andra stora nörd-grejer?
26-29 september är det Bokmässan. Comic Con och Borås Spelkonvent är 3-5 november. Sveroks Riksmöte är 15-17 november. DreamHack Winter är 22-24 november.Vilka datum ska man undvika? Vad krockar med andra stora nörd-grejer?
Och BSK!Ligans spelkongress (om det blir en upprepning) och Comic Con är nog de två största höstevenemangen.
Ja, även om det kanske inte ska vara hela forumets firande bör det ju iaf uppmärksammas! Jag röstar för något/några tal!Spontant tror jag nog på att GothCon-puben är bra. Som allra minst en skål och ett hurra.
Absolut! Jag menade det endast som komplement, inte som enda firande.Gothcon puben känns för mig som sin egen grej och jag skulle föredra att göra Firandet till något eget på annat datum och plats-
... en krönika i Fenix ...
Bra idéer båda två tycker jag.... en liten blänkare om WRNU i Fenix ...
Ta den du, jag har på tok för mycket på mitt bord just nu.Just det, iaf en blänkare för nästa nummer är jag beredd att skriva, om inte @Magnus Seter eller @Dante vill ta den pucken?
Hm. Jag kan nog tänka mig att göra någon sorts intervju eller två med @Magnus Seter och andra i WRNU:s chefskap om det skulle vara intressant till Fenix. Tror @Gabrielle de Bourg att det skulle kunna gå hem?Just det, iaf en blänkare för nästa nummer är jag beredd att skriva, om inte @Magnus Seter eller @Dante vill ta den pucken?
Det tror jag! Som sagt, vore ju superkul att göra ett lite större inslag senare nästa år!Hm. Jag kan nog tänka mig att göra någon sorts intervju eller två med @Magnus Seter och andra i WRNU:s chefskap om det skulle vara intressant till Fenix. Tror @Gabrielle de Bourg att det skulle kunna gå hem?