Nekromanti 2nd printing Midnight Campaign Setting.

Archer

Swashbuckler
Tänkte bara tala om att den andra tryckningen av denna campaign setting nu finns att köpa. De som har läst Magnus Seters recension vet att han klagade på den dåliga limningen, det är just det som den andra tryckningen har fixat.
Så om ni har haft funderingar på att skaffa den, så kan det vara värt att göra det nu :gremsmile:
Efter att ha läst igenom den så får jag säga att det är den första kampanjvärld sedan The Old World som jag blivit riktigt förtjust i. Så en kampanj kommer att påbörjas mycket snart...

anth

Vetefan
Argh!!!

Argh!!!

Jag HATAR bra recensioner - de ruinerar mig!

*köpaköpaköpaköpaköpaköpaköpaköpaköpaköpaköpaköpa...

Vad är nummret till anonyma rollspelsmissbrukare?

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Vi kanske ska...

...ordna en aktivitet tillsammans på nått konvent.

"Hej, jag heter Magnus, och jag köper för mycket rollspel..."

M.

Archer

Swashbuckler
Anonyma rollspels-köpares riksförbund? (OT)

Det är kanske dags att starta en avgiftningsklinik för oss som är beroende av att köpa varenda rollspelsprodukt som väcker febrilt intresse. En hobby som slukar alla våra pengar och lediga tid. Vår fokus ligger hela tiden på "den där produkten" och vi går genom vardagen i ett töcken med ett enda mål i vår tanke, att äga den. Så jag anser att det nu _verkligen_ är dags att det görs något åt detta och vi får hjälp med vårat beroende. Härmed förklarar jag skapandet av "Anonyma rollspels-köpares riksförbund" :gremwink:

*Mindre seriöst skrivet*

entomophobiac

Low Prep High Play
Re: Äsch! (OT)

Bah! Rollspelen är det billigaste jag sysslar med. Jag blir chockad varje gång jag bläddrar i en Budo Nord katalog eller vallfärdar till Elgiganten för att köpa ett schysst konsollspel.

Men som fanatiker får man väl skylla sig själv antar jag :gremwink: