Nekromanti 30:e november snart här - en nationell sorgedag.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Den 30:e november är årsdagen av en stor kungs tragiska bortgång i förtid. En karl som var före sin tid, och som det är vår förbannade plikt att hedra.

Nejnej för fan, kalle skiter jag i. Jag snackar om Micke Dubois, mera känd som Svullo. En STOR kung, bokstavligt talat.

Hur ska ni fira? Själv tänkte jag börja kvällen med en fet, äcklig pizza, svepa några bärs, och sedan gå ner på den lokala puben och göra Svulloimitationer och sjunga "jag är för fet för ett fuck, kan inte se ner till marken nå mer..."

Någon som vet vart man hittar en sån där schysst svulloskinhatt? Storlek spelar mindre roll, jag har ett såpass stort huvud att det funkar ändå. Replikor av övriga delar av Svullos kläder är också av intresse (kanske ska läggas under köp & sälj?)

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Re: 30:e november snart här - en nationell sorgeda

Jag ska fira genom att inte göra Svullo-imitationer, för att hedra Mickes andra sidor i livet.
Jag vill å andra sidan mena, att Micke inte själv såg storheten i sin skapelse. Hans karriär verkar ju ha varit på sin topp under Svulloperioden.

Jag tror att han levt längre om han fått möjlighet till kombinationen bättre psykiatrisk vård plus mer svullo.

Quadrante

Grisbonde
Re: 30:e november snart här - en nationell sorgeda

Jag tror att han levt längre om han fått möjlighet till kombinationen bättre psykiatrisk vård plus mer svullo.
Kan hända, men det vet jag givetvis inget om. Jag tror iofs att han mått bäst av mer allmän acceptans för den han var... ..men det är jag och min åsikt.