Nekromanti "I'll show you who's a poo-poo head" (Star Wars)

Rising

Vila i frid
"I said dont swing so hard, you ass"

Episode 3: A Lost Hope

...för er som inte hänger på någon blog (nej, jag menar inte "webbdagbok", utan ordets riktiga betydelse, era aftonbladet-IT-bilage-lamers)

På tal om nördar, förresten, här kommer några hardcore-geekar: The dweebs of macintosh.

/Riz

som tänkte länka till den TMNT-video som cirkulerar på nätet också (ni vet den där michelangelos nunchakus snurrar i April's... äh) men eftersom den är NSFW så nöjer jag mig för denna gång.

Rickard

Urverk speldesign
Re: "I'll show you who's a poo-poo head" (Star War

Den var lite småtråkig men det var bara bra för då var de bra skämten desto bättre.. :gremsmile: Gillade verkligen när...

<table><tr><th><font size="-1">Spoiler below:</font></th></tr><tr><td bgcolor="#DDDDDD"> ...grym-Greger (Sith-lorden) gjorde sin munputning, lasersvärden gick sönder och... och... sedan minns jag inte fler saker som var roliga.. Men det fanns fler saker som var roliga.. Jag lovar </font></td></tr></table>
/Han som mest skrev inlägget för att visa några <A HREF=http://www.lookatentertainment.com/v/v-309.htm>töntiga "lajvare"</a>

Johan K

Gammal & dryg
HaHa !

Hehe !
Det är är humor måste jag ju säga !!

/ Johan K, som gillar att bli road !!

Lycan

Hero
Det verkade räcka att söka efter "tmnt nsfw" (NT)

NT = No Text (Ingen text)

Sodivra

Champion
Re: "I'll show you who's a poo-poo head" (Star War

Det här är typ det bästa på internet någonsin.

Dom har lite annat material också, som A Glitch In The Matrix som är ball eftersom den också är ambitiös, fast tunn med roligheterna. Stridsscenen är dock guld!

Trevligt att dom tar sig friheten att skriva om handlingar och skeenden litegrann.