Nekromanti Jag vill ha Practice Effect!

Storuggla

Champion
Ja, ni såg rätt. Jag vill ha en injektion med "ARGH varför gör de såhär? Varför stoppade ingen snubben?", och då är Practice Effect just rätt sak. Tyvärr hittar jag det itne på min dator, varvid jag vänder mig till den kunskapskälla och nördsanatorium som wrnu utgör.
Var kan jag hitta skrället?

Storuggla, pain me

Sanjuro

Warrior
Men alltså...

... sista stycket, sidan 25. Hur tänkte han där???

*söker efter förtvivlad smiley*

Rising

Vila i frid
Re: Men alltså...

Det är ju den enda delen i äventyret som makes any sense. Alltså att han faktiskt är medveten om det grundläggande problemet i vad han skrivit.

Jag menar, om en person på tunnelbanan berättar för dig om hur hon blev kidnappad av rymdvarelser och förd till månen för att få en mjukostlavemangsbehandling; tar du då ändå inte och andas ut en aning om hon i nästa andetag säger "jag vet att det här låter helt sinnessjukt"...

Det jag tycker är konstigast av allt är; om man nu absolut ska tokrälsa ett scenario, varför då välja en story som ser ut som ett av de kasserade förslagen till scientologikyrkan? Jag ser liksom inga kvaliteter i upplägget öht.

Sanjuro

Warrior
Jasså du tänker sååå....

Det är ju den enda delen i äventyret som makes any sense. Alltså att han faktiskt är medveten om det grundläggande problemet i vad han skrivit.
Ja, okej, när du säger det på det viset så håller jag ju faktiskt med om det. Men det övergår ändå mitt förstånd på något sätt - om han nu är medveten om problemet och att det faktiskt är ett problem, varför löser han det inte då?

Jag ser liksom inga kvaliteter i upplägget öht.
Det kan möjligen vara världens sämsta rollspelsäventyr. That's gotta count for something? Eller ja, det produceras ju mycket hemskt i Amerikat som jag inte känner till, men i varje fall så är detta nog en prispallsplacering i SM för Usla Äventyr. Allra minst.

Recca

Femme Fatale
Re: Jasså du tänker sååå....

"Den verkar i den allmänna anatomin ganska lik ett djur från jorden men på många sätt så är den totalt
främmande. Den ser ut som någonting liknande en fladdermus men är samtidigt helt olik någonting
som finns på jorden."
Jag skrattade så jag kiknade.

Recca

Femme Fatale
Re: Jasså du tänker sååå....

Jag blev faktiskt länkad till den här tråden. Och då tänkte jag inte på att det var en gammal tråd utan skrev av bara farten.