Nekromanti Kartor utan gränser och namn

Ceram

Hero
I ett drag av den klassiska åkomman aktiv studie flykt satte jag mig och photashoppade den bästa inscannade mundanakarta jag hade i datorn. Jag vill minnas att varje gång någon frågar efter kartor med borttagna gränser är det ingen som delar med sig så här är mitt bidrag. Tyvärr krävdes det en kraftig reducering av storleken för att kunna läga upp filen här.

Innan ni tittar på resultaten måste jag påpeka att jag är direkt olämlig för denna uppgift tack vare mitt defekta färgseende. Alltså ursäktar jag de röda punkter jag förmodligen missat lite överallt.

Attachments

Duddmannen

Hero
Strålande insats! Jag tackar och bockar för detta generösa bidrag. Den kommer väl till pass framöver.

/Dudde

DesertRain

Hero
Tackar så mycket för kartan, den kommer att komma till användning i nästa kampanj.

Marukusu

Hero
Esplendido.

I kraft av mitt ämbete utnämner jag Ceram till dagens Gud.

Njut av det - det är en order.

Ymir

Liten kantbaron
Det är ju absolut awesome. Men vore det inte möjligt att lägga upp filen någon annanstans i oförminskad storlek? Jag vill så ha den, iaf.

- Ymir, hyllar lite, dock

Ceram

Hero
Men vore det inte möjligt att lägga upp filen någon annanstans i oförminskad storlek?
Det skulle jag gärna göra under förutsättning att någon förelår en bra plats där den enkelt kan läggas upp :gremsmile:

G

Guest

Guest
Skicka grejorna till mig så kan jag lägga upp dom... Skicka PM om du är intresserad.

Fahnen_UBBT

Veteran
Yay! Äntligen :gremlaugh:
Det finns lite rött här och där men det kan man leva med (och kan man inte det kan man ju... hålla käften eller något liknande). Bra gjort.

Johan K

Gammal & dryg
Snittsigt !

Tjusigt hörru !!
Får säga att kartan blev ämlans bra !

tull

Hero
Re: Snittsigt !

Lexx din hemsida ligger nere, går det att få tag på den på annat sätt?