Nekromanti Fredrik Ödmans värld

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Vet inte, men jag tycker det där känns som ett typiskt Krank-spel. Bilderna i galleriet får mig att tänka på - utan att ha djupare insikt - om Scriptura. Så på så sätt finns det väl i mina ögon nästan ett rollspel med bisarr visuell stil. :gremwink:

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Endyamon said:
Vet inte, men jag tycker det där känns som ett typiskt Krank-spel. Bilderna i galleriet får mig att tänka på - utan att ha djupare insikt - om Scriptura. Så på så sätt finns det väl i mina ögon nästan ett rollspel med bisarr visuell stil. :gremwink:
Oj! Tja, jag tar det där som mycket bra omdöme på mina bilder och så, för de i det länkade galleriet ser ju jag som typ en miljard gånger bättre än de halvtjabbiga kollage jag presterat, och även om jag håller med om att det delvis är lite samma mörk/bisarra stil så är det definitivt inte nån jag själv skulle våga jämföra mig med =)

Vimes

Sillkung
Men om man blandar lite gammal och lite ny skit med lite religiöst skit så får man väl Kult?

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Ta det som det. Jag gillar dem. Sedan tycker jag du har en liknande visuell stil, så oavsett vad man tycker om kvalitén i sig, inger det samma sorts stämning tycker jag.